Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte et 64GB minnekort til telefonen, men merker fort at dette var vell "overkill"

Jeg hadde greid meg med et 16 eller 32 kort. (Bruker da Spotify, og legger inn 1 og 1 serie om gangen)

Vell, fint at jeg nå satte 64GB kortet i GoProen og satte 32GB kortet i telefonen :) Bra med universal minnekort løsninger!

Lenke til kommentar

Bestilte akkurat en M8 nå etter igjen å ha lekt med både den og Sonys Z2. Z2 er også fin, men jeg har et behov for forandring, og jeg tror jeg vil bli svært fornøyd med M8. Får håpe jeg ikke får for wonky volumknapp eller leds som ikke funker. Hehe. Gleder meg i alle fall til en noe mer normal størrelse på mobilen enn min enorme Z Ultra, og gleder meg til et kamera som ikke er helt elendig på bilder av alt.

Lenke til kommentar

De her som har brukt minnekort i sin M8, opplever dere at mobilen blir noe tregere på grunn av lav read og write speed på kortet?

Brukte telefonen i 2 uker før jeg satte i minnekort, men har ikke merket noe at mobilen blir tregere.

Nå kjøpte jeg et 64GB kort som ikke akkurat har lav read\write speed.

 

Skal prøve med et kort jeg har liggende som er gammelt og har dårlig fart noen dager så ser jeg

Lenke til kommentar

Har fått min M8 og er knallfornøyd så langt, men jeg har også hva jeg vil betegne som en "slingrete" volumknapp. Det skal sies at det ikke plager meg noe, og at den fungerer 100% så jeg tror jeg ignorerer det totalt.

 

Skal ut og kjøpe minnekort etterpå. Tror det blir et 64 gig med god read / write.

 

Ellers var "galleri" en blanding av lekkert og drøyt irriterende der jeg aldri fant ut hvordan jeg fikk sett bilder "i fred" uten musikk og flashy crap. Bare å laste ned third party eller sette meg ned og se mer på det.

 

Har heller ingen problemer med LED - de lyser og er glade. Dog finner jeg ingen måte å skru av vibrasjon på sms når jeg mottar, merkelig nok.

 

Alt i alt veldig happy. Drøyt sexy mobil, dette.

Lenke til kommentar

Tror slingrete volumknapp er noe nesten alle har. Den slingrer i horisontalretning, men ikke vertikal hos meg. Mister ikke nattesøvn av det akkurat.

 

Jeg synes også galleri appen er litt masete og kronglete og blir liksom aldri helt klok på den.

 

Vibrasjon på SMS kan du slå av inne i SMS appen, ved å gå til Settings -> Notifications -> Vibrate.

Lenke til kommentar

Tror slingrete volumknapp er noe nesten alle har. Den slingrer i horisontalretning, men ikke vertikal hos meg. Mister ikke nattesøvn av det akkurat.

 

Jeg synes også galleri appen er litt masete og kronglete og blir liksom aldri helt klok på den.

 

Vibrasjon på SMS kan du slå av inne i SMS appen, ved å gå til Settings -> Notifications -> Vibrate.

 

Virker nærmest som om det er slik den volumknappen skal være, muligens for enklere trykking. Gudene vet - mister ikke nevneverdig nattesøvn selv nei.

 

Galleriappen tror jeg jeg skal finne en erstatter til. Blir nok å finne en erstatter etter å ha lett litt rundt.

 

Takk for info med tanke på sms-vibrering. Tittet i app og skrudde det av nå, god stemning! Funderer på om jeg skal finne et annet sms-program, men HTC sitt fungerer ærlig talt. Minimalistisk og fint, bare lite flashy. Samtidig suger det vel ikke batteri, så da er jeg glad.

 

Hvordan opplever dere batteriet generelt? Vet det ikke er noe monster, men funker vel greit? Har selv skrudd på den standard power saveren, men tatt vekk begrensning på CPU da jeg ikke er noen fan av sløv mobil.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Hangouts til SMS og IM. Passelig fornøyd med det nå som barnesykdommene begynner å bli borte i SMS implementasjonen.

 

Er strålende fornøyd med batteriet egentlig. Holder stort sett alltid nesten 2 dager for meg, må ofte lade sånn i 20-21 tiden på kvelden andre dagen. Nå er jeg nok ikke den tyngste brukeren, men den blir brukt ganske aktivt. Det som lager en skikkelig bulk i batterihistorien er når jeg er ute og løper og har musikk, Endomondo med GPS og Bluetooth pulsmonitor koblet til.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Hangouts til SMS og IM. Passelig fornøyd med det nå som barnesykdommene begynner å bli borte i SMS implementasjonen.

 

Er strålende fornøyd med batteriet egentlig. Holder stort sett alltid nesten 2 dager for meg, må ofte lade sånn i 20-21 tiden på kvelden andre dagen. Nå er jeg nok ikke den tyngste brukeren, men den blir brukt ganske aktivt. Det som lager en skikkelig bulk i batterihistorien er når jeg er ute og løper og har musikk, Endomondo med GPS og Bluetooth pulsmonitor koblet til.

 

Godt å høre. Tester hangout selv nå - virker ok. Samtidig har jeg brukt 13% batteri fra 07 til nå med en viss bruk (facebook, instagram, snapchat, sms og noe surfing). Det er pent, føler jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...