Igniztion Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Dårlig med LED-varsler her også. Prøvd et par av tipsene der ute, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ingen som får til led lyset eller? At det skal blinke når man får anrop, sms osv. Har googlet litt og det er forskjellige svar til akkurat det, men de fleste får den ikke til å virke. Virker det ikke? Ikke noe problem for meg, blinker gult hver gang jeg får sms/telefon/facebook-melding/snapchat osv., og rødt når det er lite batteri. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hos meg lyser det kun når lader er tilkoblet. Rødt mens den lader, og grønt når den er på 100%. Aldri sett snerten av noe blink pga varsler Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det blinker ihvertfall grønt hos meg etter tapte anrop Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 For meg blinker den grønt når jeg har melding, snapchat, osv og konstant rød når den lader. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det blinker, men slutter etter noen minutter, har ikke tatt tiden men Lenke til kommentar
Pent Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hos meg funker det fint. Får gul varsel når jeg har mld, mail, Snap e.l. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det skal blink/lyse i 5 minutter, etter det så stopper det. Men hos meg kommer det ingenting. Merkelig. Bare når jeg lader. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det skal blink/lyse i 5 minutter, etter det så stopper det. Men hos meg kommer det ingenting. Merkelig. Bare når jeg lader. Merkelig, kan det være noe med FW eller innstillinger? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hos meg er det ingen blinking. Har prøvd å slå av Led notifications, starte på nytt og slå dem på igjen. Har prøvd factory reset. Ingenting virker. Men det lyser når den lader og er fulladet... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Har du slettet/deaktivert noen systemapps, kjører du noen strømsparingsmodus? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Nei og nei Har aldri hatt led-varsler som jeg har sett. Ikke rett ut av boksen en gang. EDIT: Denne appen fikset problemer for meg: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.jannux.switchledon Endret 27. mai 2014 av Igniztion Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Hvis du ikke bryr deg om kamera som suger, så er det kun gooooo Lenke til kommentar
Redman Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Hvis du ikke bryr deg om kamera som suger, så er det kun gooooo Mordi sug, ikke gooodt. Kamera e vel godt, men ikke det beste.. Endret 28. mai 2014 av Redman Lenke til kommentar
Redman Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Denne blir ikke varm, min gamle HCT one x+ ble kjempevarm å Denne kjennes det ikke på. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Den blir ikke varm som htc onex, onex+ og One gjorde. Bruker du den i sola med film så kan du kjenne at den blir bittelitt varm, men ikke på noen måte i nærheten av hva de andre modellene har gjort. Så varme problemene kan du anse som fikset Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Da var den anskaffet og merker med en gang at volumknappen er løs. Noen som har reklamert på dette? Endret 28. mai 2014 av wiggles Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal kaste meg ut i lag med en HTC One M8. Har gjort en del research, men ikke funnet noe svar på om telefonen blir varm ved bruk av 3g/4g surfing/filmer, samtaler osv. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hatt det problemet med flere telefoner de siste årene. Hadde ein Nokia Lumia 920 før eg kjøpte M8, Nokiaen blei veldig varm ganske så fort under surfing eller video. M8 blir lunken bak, men ikkje noko meir enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå