Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har masse lagret på minne kortet jeg. S4 med 4.4.2 Shruggie og Valllhall, dere misforstår. http://source.android.com/devices/tech/storage/ Og rettighets tilpasningene kom faktiskt igang tidligere. Problemet nå er kun dårlig skrevne 3 parts apper. Jeg har faktisk ikke noe problem idag med Samsung og 4.4.2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det er den artikkelen du vil at vi skal lese for å forstå MER? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det gjelder alle telefoner med 4.4, ikke bare M8. M7 med 4.4 har nøyaktig den samme begrensningen, så her burde du nok gjort litt research først. Denne endringen ble godt publisert på nettet når den først skjedde. Det har du helt rett i, men M7 i likhet med Lumia 1020 har 32 gig, noe som for meg er en "sweet spoot".' 3,4 store spill på playstore,å minnet er fullt på M8, for ikke og snakke om at spotifiy ikke lar seg lagre på minnekortet heller....dette er for dårlig i 2014 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Så jeg lurer på hva fan folk lagrer på dette såkalte minnekortet i M8 pluss foto(noe som M8 ikke akkurat er god til) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 En annen ting med M8 er at jeg når jeg spilte spotify kunne den etter 5 og 10 minutter slutte å spille ,og når jeg brukte nrk appen ville bare halve siden på tlf vises,ettter at jeg slutta den, så jeg måtte ta en restart for å få tlf til å virke som normalt Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Spotify skal lagre til minnekort. Prøv å slette cache. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 En annen ting med M8 er at jeg når jeg spilte spotify kunne den etter 5 og 10 minutter slutte å spille ,og når jeg brukte nrk appen ville bare halve siden på tlf vises,ettter at jeg slutta den, så jeg måtte ta en restart for å få tlf til å virke som normalt Nrk-appen funker fint hos meg... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Spotify skal lagre til minnekort. Prøv å slette cache. Har Spotify fått dette igjen? Hvor velger man å lagre på minnekortet? Play Music All Access gir meg mulighet til å velge dette i innstillingene. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Spotify velger automatisk den plasseringen med mest lagringsplass tilgjengelig.Jeg slettet alt innhold jeg hadde lastet ned etter jeg satte i mitt minnekort. Deretter valgte spotify automatisk minnekortet for lagring av sangene.EDIT:Det er kommet ny OTA i dag. Oppdaterer blant annet kamera og radio app og diverse annet snusk.. installerer nå Endret 21. mai 2014 av Emaldiom Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Herlig tlf! jeg viste ikke på forhånd at den hadde IR fjernkontroll muligheter.. Det er et stoort PLUSS. Er det noen som kontrollerer AppleTV med denne? er det en app for dette? Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Herlig tlf! jeg viste ikke på forhånd at den hadde IR fjernkontroll muligheter.. Det er et stoort PLUSS. Er det noen som kontrollerer AppleTV med denne? er det en app for dette? Rart de ikke har reklamert mer for at den har innebygd fjernkontroll. Det er genialt!! Noen som vet når HTC Dot View kommer til Norge? Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 EN ting jeg misliker med denne telefonen. Knappen for å åpne telefonen på toppen er følsom. Hvis jeg bruker den uten gummicoveret som fulgte med har jeg trøbbel med at den åpnes, og jeg slår diverse nr. ufrivillig. Når jeg tar opp telefonen har jeg ofte "forsøkt å ringe" rare nr, og får beskjed om at dette ikke er et nødnummer. Dette kan jo unngås ved å bruke gummicoveret, som gjør knappen mindre tilgjengelig, men da er telefonen nesten umulig å få ned/opp av lommen. Er det noen mer dyptgående låsing som kan ordnes så den kan brukes uten gummicoveret? Ellers er det jo en super telefon som jeg er blitt glad i. Nå har jeg faktisk gått tilbake til min Z1 Compact for å ha bekvemmelig lommebruk. Den har også knappen for påslag smart plassert for å unngå ufrivillig påslag i lommen. Sinnsykt hvor lite løsningsorientert du er da. Kjøp et cover i hard-plast fra eBay for 7 kr, så er problemet løst. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Ny softwareoppdatering ute nå, den er på 66,71 mb. Systemforbedringer:Forbedret radio stabilitetApplikasjonsforbedringer:Kamera stabilitet Video Highlight stabilitet FM Radio stabilitetVær app barometer oppdatering Endret 23. mai 2014 av Glenn Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Barometer...? Er det seriøst et lite barometer inni telefonen min? Jeg har jobbet hardt i nesten en måned nå, og har endelig funnet et problem: når jeg hører på lydbøker med Audible og noen ringer meg, så starter ikke boka igjen når jeg legger på. Pause-knappen fungerer heller ikke, så jeg må fiske telefonen opp av lomma og manuelt stoppe og starte lyden. #whitewhine Endret 23. mai 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Barometer...? Er det seriøst et lite barometer inni telefonen min? Jeg har jobbet hardt i nesten en måned nå, og har endelig funnet et problem: når jeg hører på lydbøker med Audible og noen ringer meg, så starter ikke boka igjen når jeg legger på. Pause-knappen fungerer heller ikke, så jeg må fiske telefonen opp av lomma og manuelt stoppe og starte lyden. #whitewhine Bruk mortplayer…den gjør det:-) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Barometer...? Er det seriøst et lite barometer inni telefonen min? Jeg har jobbet hardt i nesten en måned nå, og har endelig funnet et problem: når jeg hører på lydbøker med Audible og noen ringer meg, så starter ikke boka igjen når jeg legger på. Pause-knappen fungerer heller ikke, så jeg må fiske telefonen opp av lomma og manuelt stoppe og starte lyden. #whitewhine Bruk mortplayerden gjør det:-) Smart audiobook Player også. Lenke til kommentar
hreple Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Så stort sett har folk veldig lite å klage på når det kommer til denne telefonen? Sitter fremdeles veldig på gjerdet og undres på om det er denne eller Z2 som gjelder - skjønt, det later til at Z2-eiere har en del problemer med sine. Snedig, det der. Forskjell i billedkvalitet på den nye oppdateringen? Noterer meg litt underfundige hvitfarger i bildene fra One M8 når jeg ser på bilder i tester. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Eneste problemet med min z2 er kun dårlig samtalekvalitet. Resten er knallbra Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Så stort sett har folk veldig lite å klage på når det kommer til denne telefonen? Sitter fremdeles veldig på gjerdet og undres på om det er denne eller Z2 som gjelder - skjønt, det later til at Z2-eiere har en del problemer med sine. Snedig, det der. Forskjell i billedkvalitet på den nye oppdateringen? Noterer meg litt underfundige hvitfarger i bildene fra One M8 når jeg ser på bilder i tester. Veldig godt fornøyd. Litt kjedelig at den ikke er vanntett, ellers har jeg ingenting å utsette. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ingen som får til led lyset eller? At det skal blinke når man får anrop, sms osv. Har googlet litt og det er forskjellige svar til akkurat det, men de fleste får den ikke til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå