Sandertn Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Dette er vel et ganske interessant tema. Jeg lurte på om det var noen her som kunne fortelle noen spennende konspirasjoner om døden til John F Kennedy. Har hørt mye rart, så jeg blir vel ikke overasket med det første. Og hva tror dere egentlig skjedde??? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Eg trur det at John F. Kennedy blei drept fordi han ikkje ville tillate affirmative action og andre statlige meir eller mindre diskriminerende lover. Dei fjerna han, så fekk dei Lindon B. Johnson til å utføre det. Han sto ikkje inne for å diskriminere når han først hadde arbeida så mykje for at det ikkje skulle være nokon. Endret 20. januar 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er ikke sikker, men mener John F. ønsket å nedlegge Federal Reserve også. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er ikke den offisielle historien at det var en anarkist som tok livet av han? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Står noe om fyren herLee Harvey Oswald Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Står noe om fyren her Lee Harvey Oswald Trodde han mer var kommunist men Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Står noe om fyren her Lee Harvey Oswald Trodde han mer var kommunist men Ja. Ser det nå at han måtte ha vært det. =) Her er mer interessant stoff, angeående han som drepte Lee Harvey Oswald: Jack Ruby Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) VG nett, Nettavisen. Det er nok mange forskjellige teorier ute og går, ja.. Tilfeldigheter ? Endret 20. januar 2014 av WeirdFace Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er ikke den offisielle historien at det var en anarkist som tok livet av han? Lee Harvey Oswald er den som er kjent som gjerningsmann. Men han var ikke anarkist. Oswald sine fingeravtrykk ble funnet på mordvåpenet og han drepte også en politimann samme dag som stoppet han fordi han passet beskrivelsen. Så at han sto bak drapet er det i grunn ikke allverdens tvil om. Mange lurer nok heller på hvorfor. 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er ikke den offisielle historien at det var en anarkist som tok livet av han? Lee Harvey Oswald er den som er kjent som gjerningsmann. Men han var ikke anarkist. Oswald sine fingeravtrykk ble funnet på mordvåpenet og han drepte også en politimann samme dag som stoppet han fordi han passet beskrivelsen. Så at han sto bak drapet er det i grunn ikke allverdens tvil om. Mange lurer nok heller på hvorfor. Sannsynligvis fordi han var revolusjonær og hatet Kennedy! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er ikke den offisielle historien at det var en anarkist som tok livet av han? Lee Harvey Oswald er den som er kjent som gjerningsmann. Men han var ikke anarkist. Oswald sine fingeravtrykk ble funnet på mordvåpenet og han drepte også en politimann samme dag som stoppet han fordi han passet beskrivelsen. Så at han sto bak drapet er det i grunn ikke allverdens tvil om. Mange lurer nok heller på hvorfor. Sannsynligvis fordi han var revolusjonær og hatet Kennedy! Kennedy var en litt omstridt president, akkurat det har kommet litt i skyggen av attentatet. Det ble litt tabu. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvilket politisk motiv hadde Lee Harvey Oswald for å myrde Kennedy? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvilket politisk motiv hadde Lee Harvey Oswald for å myrde Kennedy? Det er her konspirasjonene tar løst. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hvilket politisk motiv hadde Lee Harvey Oswald for å myrde Kennedy?Han var en ekstremistisk sosialdemokrat/kommunist, som ville innføre kollektivisme og statlig overformynderi og tvang, akkruat som dere, bare at han forstod at å kjempe for det i et land hvor folk flest er frihetsorientert, uansett ikke ville fungere. Så han ble vel forbannet da, å drepte fyren... (Min alternative hypotese) Endret 22. januar 2014 av turbonello 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Og uheldigvis døde han beleilig nok før evt. motiv, eller mangel på sådant,ble klarlagt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvilket politisk motiv hadde Lee Harvey Oswald for å myrde Kennedy?Han var en ekstremistisk sosialdemokrat/kommunist, som ville innføre kollektivisme og statlig overformynderi og tvang, akkruat som dere, bare at han forstod at å kjempe for det i et land hvor folk flest er frihetsorientert, uansett ikke ville fungere. Så han ble vel forbannet da, å drepte fyren... (Min alternative hypotese) Du er klar over at det du i praksis sier her er omtrent det samme som Anders Behring Breivik sa? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Han var en ekstremistisk sosialdemokrat/kommunist, som ville innføre kollektivisme og statlig overformynderi og tvang, akkruat som dere, bare at han forstod at å kjempe for det i et land hvor folk flest er frihetsorientert, uansett ikke ville fungere. Så han ble vel forbannet da, å drepte fyren... (Min alternative hypotese) Men var Kennedy den verste motpolen mot denslags innen det amerikanske samfunnet? Det fantes vel større krefter i sving der borte som kanskje var villig til å ta i bruke ekstreme middler mot alt som luktet av "sosialisme" Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvilket politisk motiv hadde Lee Harvey Oswald for å myrde Kennedy?Han var en ekstremistisk sosialdemokrat/kommunist, som ville innføre kollektivisme og statlig overformynderi og tvang, akkruat som dere, bare at han forstod at å kjempe for det i et land hvor folk flest er frihetsorientert, uansett ikke ville fungere. Så han ble vel forbannet da, å drepte fyren... (Min alternative hypotese) Du er klar over at det du i praksis sier her er omtrent det samme som Anders Behring Breivik sa? Ja. Jeg tror det er en fyr som ABB som gjorde det han gjorde også i denne sammenheng. Altså Osvald(...) 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg kunne kommet med utallige argumenter mot det der, men nøyer meg med følgende: Sukk. Dette var den beste konspirasjonsteorien jeg egenhendig kunne koke sammen på 15 sekunder. Har du ikke noe bedre å komme med, så trenger du ikke bekrefte det med ord. Hvis det mot all sunn fornuft, skulle vise seg at JFK faktisk ble skutt og drept, så er det mest sannsynlig en forsmådd ektemann som sto bak. Har noen i det hele tatt avkreftet at JFK regelmessig feide over dama til Oswald? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Han var en ekstremistisk sosialdemokrat/kommunist, som ville innføre kollektivisme og statlig overformynderi og tvang, akkruat som dere, bare at han forstod at å kjempe for det i et land hvor folk flest er frihetsorientert, uansett ikke ville fungere. Så han ble vel forbannet da, å drepte fyren... (Min alternative hypotese) Men var Kennedy den verste motpolen mot denslags innen det amerikanske samfunnet? Det fantes vel større krefter i sving der borte som kanskje var villig til å ta i bruke ekstreme middler mot alt som luktet av "sosialisme" Han var president. Oswald likte ikke en eller annen ting Presidenten ble hevdet å ha gjort, eller sa at han kom til å gjøre... ble rasende, og planla attentatet, og gjenomførte. En annen alternativ hypotese. =) Endret 22. januar 2014 av turbonello 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå