Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil gjerne få litt innspill på WebDiskusjon. Dette er ett nytt forum som er laget spesifikt for web designing/Utvikling.

Vi ønsker å få flest mulig medlemmer som er aktiv i designing og utvikling, og tenker å kjøre konkuranser med premier fra Envato Marketplace.

Vi starter med ett ganske bredt utvalg av kategorier og ønsker derfor flest mulig folk til å bli aktive i dette slik at vi kan bygge ett solid forum med mange interesserte og kloke personer.

Dette er vår tanke om dette forumet, hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Innholdsmessig" vil det være vanskelig å nå opp til dem grunnet deres tid på nett.

Derfor velger jeg å kjøre litt mer på web design, alle forum som allerede er ute, kjører veldig hardt på webutvikling.

På en annen side håper jeg at ett litt mer innovativt forum fra vår side er ett pluss, jeg ser at norskwebforum.no er ekstremt simpelt med tanke på at de kjører på ett gammelt phpBB, og at deres forum er i mine øyne litt "rotete" bygd opp. Webdiskusjon.no er bygd opp på Vbulletin 4.2.2, så det er nyere og mer man kan bygge ut i fra.

Jeg håper også å kjøre på med aktive moderatorer som er god i feltet. Jeg håper å finne folk som er dyktige og har lyst til å være med og hjelpe folk som kan mindre, mange forum har en tendens til å finne moderatorer som er der bare for "tittelen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...