NeEeO Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Hei, noen som har VG+ og kunne hjelpe en venn i nød ved å dele en artikkel med meg? Det er den nye artikkelen om viljestyrke. Jeg hadde før, men det gikk ut igår. Endret 20. januar 2014 av Prospect Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Om du ikke tar deg råd til de små kronene der så tror jeg ikke artikkelen om viljestyrke kan hjelpe deg mye heller... 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Det er liten vits å kjøpe et abonnement for 30kr for en uke, da jeg kun skal bruke artikkelen som utgangspunkt i et prosjekt. Du taper heller ikke på å ta screenshot av innholdet, du taper bare to min. Jeg hadde vg+ i en uke, men det hender sjelden at jeg finner en interessant artikkel. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Du taper heller ikke på å ta screenshot av innholdet, du taper bare to min. ...og kanskje to mill. også, hvis VG saksøker? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Personen trenger ikke å poste det offentlig, PM funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg