intelli-musa Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Jeg bruker prisvarsler flittig og hadde satt pris på om det hadde vært mulig å få oversikt over hvilke produkter jeg hadde lagt inn prisvarsel på. Noen ganger går det litt raskt i svingene så ikke helt kontroll hvilke produkter og hvilken sum jeg har satt varsel på. Er det mulig å binde prisvarslene til min brukerkonto? Lenke til kommentar
Alf Marius Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Jeg bruker prisvarsler flittig og hadde satt pris på om det hadde vært mulig å få oversikt over hvilke produkter jeg hadde lagt inn prisvarsel på. Noen ganger går det litt raskt i svingene så ikke helt kontroll hvilke produkter og hvilken sum jeg har satt varsel på. Er det mulig å binde prisvarslene til min brukerkonto? Heisan og takk for tips! Dette er en funksjon som står på listen over over forbedringer vi vil implementere i prisguide. Det er en god del ny funksjonalitet vi jobber med, så jeg tørr ikke si noe om når dette er på plass. Inntil videre er det bare å sende en epost til: post [at] prisguide.no så kan vi manuelt gå inn å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg