Gå til innhold

Utstyr til en Xbox...

Blib

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har da endelig fått gått til innkjøp av en Xbox, som jeg forhåpentligvis mottar snart. Men jeg skulle gjerne ha brukt den på PC-Skjermen min, på VGA-inngangen, og da må jeg ha et adapter eller noe. En kamerat av meg fant noe slikt i en eller annen utenlandsk butikk, men finnes det noen norske butikker som selger slikt? Web eller "vanlig" Eller eventuelt privat?

I tillegg hadde det vært fett om jeg kunne bruke PC-anlegget mitt, Logitech Z-560, på Xboxen, helst på en måte slik at man kobler både PCen og Xboxen på en boks. Så switcher man en bryter på boksen for å velge om anlegget skal være koblet til PCen eller Xboxen. Eller bare en liten bryter på ledningen eller ett eller annet. Finnes dette? Eller må jeg kjøpe eget anlegg eventuelt TV til Xboxen for å få lyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Logitech systemet en optisk inngang, er det ikke noe problem. Advanced Scartkabel har optisk utgang for digitallyd.

Hvordan ser en optisk inngang ut da? Advanced Scartcabel, er det en som oversetter digitallyden til optisk det da?

Lenke til kommentar

Okay, jeg fant den utenlandske butikken som hadde dette produktet:

multi-purpose-vga-box.jpg

http://www.lik-sang.com/list.php?category=222

Kan slike kjøpes i Norge? Eventuelt en av de andre de har der? I så fall, hvor? Og det står på sida dems at de har free shipping for games, men det gjelder altså ikke dette produktet? Regner med at det vil koste meg rett rundt tusenlappen å skaffe det da eller?

Lenke til kommentar
Har Logitech systemet en optisk inngang, er det ikke noe problem. Advanced Scartkabel har optisk utgang for digitallyd.

Hvordan ser en optisk inngang ut da? Advanced Scartcabel, er det en som oversetter digitallyden til optisk det da?

Optisk ut/inngang er nesten firkantet(hvor to av kantene er "kuttet" av), med et rundt "speil" i midten (du ser at lyset fra den andre enden av kabelen passerer igjennom). "Advanced scartcable" tilbyr deg b.la DD 5.1 gjennom en optisk utgang :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...