Loeftw Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei! Jeg bestilte en spille-laptop fra leverandøren multicom sist uke. Ved bestilling kostet pc kroner 14 365,-. I går kostet den 11 516,-. Ergo satt ned ca 3000 i pris. Jeg har ikke hentet pcen på posten, dermed ikke betalt enda. Hva gjør jeg nå? Kan jeg returnere og bestille på ny uten konsekvenser? Link til gjeldende pc: http://www.multicom.no/business/Daenerys-MS-1763-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-180GB-SSD-1TB-7200e-GeForce-GTX-780Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626619 På forhånd takk! Lenke til kommentar
nojac Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Ring kundeservice, og forklar at du vil ha PCen, men bare hvis du får den til nypris.Du har jo angrerett, så hvis de ikke gir deg avslaget direkte hever du bare kjøpet. 2 Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Blemme fra min side. De endret til å vise pris uten MVA. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå