Gå til innhold

iRacing - ny sjåfør søker team for trening

Anbefalte innlegg

Hei, er det noe som driver med iRacing her inne på forumet?
Er kun en rookie selv (Kjørt fire løp uten noe å skryte av) og driver fortsatt å gjør meg kjent med systemet og kjøringen.
Er på utkikk etter noen å kjøre og trene med samt også kanskje kjøre i team med etterhvert.
Vurderer også migrering til Assetto Corsa (Vet dere er her pay to play haters), men online delen der er ikke live enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det iRacing ifra 2008 eller er dette en nyere versjon/2`ern eller noe?

Faktisk veldig usikker på hva versjonsnummeret er, men det er ikke noen 2'ern så vidt meg beskjent.

Det de gjør er å gi ut nye oppdateringer og patcher ganske ofte, bla mtp grafikk, lyd, biler og baner.

Nå har jeg ikke hatt det så lenge så skal ikke si at dette er helt riktig, men det er slik jeg har oppfattet det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg driver litt med iRacing, har vært medlem i noen år.

Men er veldig til og fra. Jeg har ikke tid til å dedikere meg til en serie over en hel sesong.

Så jeg blir med på noen "Special Events" av og til, hvis jeg liker komboen av bane og bil.

iRacing blir bare bedre og bedre. Det koster, men det er det verdt, hvis man investerer tid i spillet.

Det er det overlegent beste spillet hva angår multiplayer. Og for oss Europeere så blir utvalget bedre og bedre, det er tross alt ikke så mange av oss som er fan av Oval kjøring.

Jeg ser veldig frem til GT3 serien som skal komme i løpet av året. Med McLaren, Ruf ,BMW og Cadillac kan det bli en skikkelig hit.

Det skal bli en norsk serie også. Iracing NM, bli med der. Det hadde vært gøy om vi kunne blitt en gjeng!

Lenke til kommentar

Jeg driver litt med iRacing, har vært medlem i noen år.

Men er veldig til og fra. Jeg har ikke tid til å dedikere meg til en serie over en hel sesong.

Så jeg blir med på noen "Special Events" av og til, hvis jeg liker komboen av bane og bil.

iRacing blir bare bedre og bedre. Det koster, men det er det verdt, hvis man investerer tid i spillet.

Det er det overlegent beste spillet hva angår multiplayer. Og for oss Europeere så blir utvalget bedre og bedre, det er tross alt ikke så mange av oss som er fan av Oval kjøring.

Jeg ser veldig frem til GT3 serien som skal komme i løpet av året. Med McLaren, Ruf ,BMW og Cadillac kan det bli en skikkelig hit.

Det skal bli en norsk serie også. Iracing NM, bli med der. Det hadde vært gøy om vi kunne blitt en gjeng!

Skal se om jeg finner den NM-saken du snakker om!

og GT3 serie er noe å virkelig se fram til det altså.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Begynte med dette for noen dager tilbake selv, kommet meg opp på D lisensen, og har det ganske så artig så langt, løpene for adrenalinet til å løpe godt kjenner jeg :p Så også gamer.no hadde en artikkel om noen som hadde satt igang ett NM: http://www.gamer.no/artikler/iracing/156726 og hjemmesiden til de som arrangerer dette finner du her: http://iracing.no/ må jo nesten melde seg på og se hvordan det går.

Forøvrig så ble iRacing opprinnelig lansert i 2008 ja, men har blitt kontinuerlig oppdatert siden, og selv om det er flere andre lovende spill på vei, som Assetto Corsa, så er det ingen som kan måle seg med hvor "komplett" iRacing er for øyeblikket, og vi vil nok ikke se noen lignende bil spill med en like avansert online del på en god stund.

Derimot i lengden kan nok iRacing bli en dyr affære, måneds beløpet er forsåvidt greit, men man får ikke med alt av innholdet, nå trenger man jo ikke å kjøpe alt i en sleng, kjøp heller det man vil kjøre, og ta litt og litt, så i lengden blir nok dette mer som en fullverdig hobby, for å ikke snakke om at lysten til å kjøpe en skikkelig rig å feste ratt og pedaler til sikkert kommer snikende for mange også, noe det har begynt å gjøre her, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Godt å høre at det rekrutteres nye inn i rekken.

iRacing er ikke så galt hvis man fornyer abonnementet ved rette tidspunkt.

Det er halvpris for abonnement hvert år ved Black Friday, 49$ for et år.

I tillegg får man iRacing credits for kontinuerlig deltakelse i offisielle serier, så hvis man er skikkelig ivrig, blir det nesten uten kostnad.

Endret av Daggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...