Joachim_F Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Grøss og gru med Cthulhu.Sherlock Holmes-skapere med nytt Call of Cthulhu-spill Lenke til kommentar
Syter Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Fytti for en skuff. Fy eff. Første halvtimen, kanskje tilogmed timen helt fantastisk. Deretter - korrelatert til når du fikk det første skytevåpenet - helt i dass. Snakk om å ødelegge sitt eget konsept. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth var fantastisk. Definitvt topp 5 av moderne spillopplevelser for min del. Hva "skrekkspill" angår, gjorde det jobben glimrende sammenlignet med Dead space, amnesia etc. Hele stemningen i innsmouth og psykosesymptomene du fikk da du ble redd var en innertier for meg. Ser veldig frem til dette, så lenge det er halvparten så bra som forgjengeren. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har en stoooor svakhet for Cthulhu universet. Håper det her blir bra altså! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth står enda igjen som et av de skumleste spillene jeg har spilt. Scenen fra hotellet sitter enda i hodet. Dessverre slet spillet med bugs. Det var så vidt jeg fikk fullført det, husker jeg. Veldig spent på dette nye spillet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 mye spennede spill som kommer til ps4 de neste åra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fantastisk nyhet! Sier ikke nei til flere spill i Cthulhu unniverset. Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth er blandt favoritt spillene mine, fy faen for en stemning. Knall spill! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Gode nyheter! Elsker Cthulhu mytos, og skammer meg over å si at jeg aldri fullførte dark corners of the earth. Planlegger å spille det i kveld. Må nesten ha det mørkt for atmosfæren og opplevelsen! Lenke til kommentar
Corvwyn Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dark Conrners of the Earth hadde jo genial stemning. Absolutt et av de beste horrorspillene jeg har spilt. Synes fortsatt det fungerte bra med skytevåpen, selv om det kanskje var litt bedre før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå