mann1978 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vi er 11 kamerater (alle rundt 35) som har spart penger til en felles ferie. Typisk onsdag-søndag-opplegg. Tips til hvor vi bør bra? Vi ønsker en blanding av komfort og opplevelser. Storby neppe aktuelt - da er det mer logisk med stort feriehus i Italia/Frankrike e.l. Ønsker direktetfly, og maks ca fem timer. Tar gjerne tips på originale reisemål der man kan få mange opplevelser i ett! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Høres ut som en fornuftig gjeng Vet ikke helt hva dere har som interresser? Når vil dere dra? Om dere skulle hatt en tur nå i vinter ville jeg absolutt leid en fin hytte i nærheten av et stort skianlegg i Østerrike f.eks. Kan hende en liten togtur må til da, men det skal vel gå greit Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 og direkteflyet skal gå fra Bardufoss?(sorry, klarte ikke dy meg) Selv om "Storby neppe aktuelt" vil jeg anbefale Barcelona. Et annet alternativ er kanalbåt i England, men da hadde det vært greit med en hel uke. Lenke til kommentar
mann1978 Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Haha, helt i orden StoreMyen. Faktisk ingen forsvarsfolk. Men en streit gjeng, det er det. Utfordringen er stort strekk i laget: Noen er Birken-racere, andre i temmelig dårlig form. Tilsvarende variasjon i vilje til risiko og ønske om action, derfor må vi finne et konsept der alle finner noe de liker. Tenker i retning stort hus med basseng i et land ved Middelhavet, med mulighet for utflukter og aktiviteter. Konkrete forslag i så måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå