Arne-Marius Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei Hei. Jeg lurer på om noen her kunne hjelpet meg og sette opp n lav budsjett pc for gaming? hva pcen skal brukes til? Jo den skal brukes til gaming! jeg spiller kun WoW for øyblikket og skal kansje begynne med BF4 etterhvert. Jeg trenger full pakke og setter stor pris på all hjelp. Også vil jeg helst at alt skal komme fra komplett. Og jeg skal IKKE ha trådløs mus eller tastatur. Mvh Meg Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 hva er lav budsjett i ditt tilfelle? er det 5000, 7000? 9000? Lenke til kommentar
wassup Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 https://prisguiden.no/liste/146374/ Mitt forslag. Med frakt må du regne med å betale i underkant av 8000 kr. Vet ikke helt hva "lav-budsjett" er for deg, men synes dette oppsettet virker greit. Den er derimot ikke optimal i seg selv. CPU er ganske svak. Du burde så snart du kan bytte den ut med 4670K, samt investere i en 3.partskjøler så du kan overklokke. Budsjettet dekker ikke SSD. Dette anbefales på det sterkeste å anskaffe, men det er ikke et obligatorisk komponent. Det kan skaffes etterhvert. PSU er neppe det beste du får tak i. Den holder nå, men regn med at den må byttes ut neste gang du oppgraderer. Spørsmål? Lenke til kommentar
Arne-Marius Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Beklager for dårlig forklaring angående pris. Lav budsjett vil jeg se på som en pc fra 10k og nedover. Jeg har også funnet ut at jeg trenger ikke skjerm så dette er noe som ikke trenger og tas med i budsjettet. Og som sakt vil jeg veldig gjerne ha alt fra komplett :-) Takk for svar så langt. :-) Endret 20. januar 2014 av Arne-Marius Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Beklager for dårlig forklaring angående pris. Lav budsjett vil jeg se på som en pc fra 10k og nedover. Jeg har også funnet ut at jeg trenger ikke skjerm så dette er noe som ikke trenger og tas med i budsjettet. Og som sakt vil jeg veldig gjerne ha alt fra komplett :-) Takk for svar så langt. :-) hvorfor fra komplett ? det er andre nettbutikker- men ja det kan være en fordel å ha handlet alt på 1 og samme plass,men det betyr ikke at komplett.no er billigst Lenke til kommentar
wassup Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Lista er oppdatert Kan anbefales å bestille fra Dustinhome.no, så sant det ikke er noen veldig spesiell grunn til at du vil bestille fra Komplett. Lenke til kommentar
Arne-Marius Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-) Lenke til kommentar
wassup Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-) Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-) Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett Når han skriver at han IKKE trenger mus og tastatur passer det jo bra med to muser Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Mus og tastatur kan styrkes også kan du få deg ett bedre skjermkort enn det som er satt opp nå. Det er i og grunn kun en bedre GPU som kan forbedre ytelse i spill med det oppsettet. Endret 22. januar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
wassup Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-) Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett Når han skriver at han IKKE trenger mus og tastatur passer det jo bra med to muser Hmm... Oversett noe, gitt Fiksa nå Lenke til kommentar
Arne-Marius Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har ikke skrevet no sted at kev ikke trenger mus og tastatur? For det trenger jeg heh Men jeg har skrevet at jeg ikke trenger skjerm. :-) Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg har ikke skrevet no sted at kev ikke trenger mus og tastatur? For det trenger jeg heh Men jeg har skrevet at jeg ikke trenger skjerm. :-) Hei Hei. Jeg lurer på om noen her kunne hjelpet meg og sette opp n lav budsjett pc for gaming? hva pcen skal brukes til? Jo den skal brukes til gaming! jeg spiller kun WoW for øyblikket og skal kansje begynne med BF4 etterhvert. Jeg trenger full pakke og setter stor pris på all hjelp. Også vil jeg helst at alt skal komme fra komplett. Og jeg skal IKKE ha trådløs mus eller tastatur. Mvh Meg Les den nederste setningen Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 han skriver vel ikke at han ikke skal ha mus og tastatur, men det skal ikke være trådløst. heh, men jeg leste den som deg, og trodde ikke han skulle ha mus/tastatur. Lenke til kommentar
Arne-Marius Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Haha ja beklager! Jeg trenger mus og tastatur men det skal ikke være trådløst :-) Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Haha ja beklager! Jeg trenger mus og tastatur men det skal ikke være trådløst :-) Oja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå