Moskus Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Pebble gjør ikke noe mer, faktisk heller mindre. Men det den gjør, gjør den bedre. Hvordan? Viser den tiden enda tydeligere? Ser man hvem som ringer enda bedre? Jepp! Lenke til kommentar
camillaST Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har hatt denne sammen med en Note 3 i ca tre uker nå.. Er kjempe fornøyd! Mitt krav var att jeg kunne se enkle hendelser på klokken i stedet for telefonen når jeg sitter i møter osv, og dette gjør den veldig bra! Det er faaaaktisk ganske bra kamera på klokken, og har brukt denne når jeg har vært ute å gått tur osv, i stede for å dra opp telefonen. Når man har en Note 3, så er denne klokken ypperlig hvis man ikke sitter med telefonen i hånden hele tiden! Hører masse negativt om batteriet også, jeg bruker den ca 9 timer om dagen (tar den som regel av meg hjemme), og da holder batteriet en uke ca. KJEMPE FORNØYD! Lenke til kommentar
uGn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Mulig det har gått meg forbi, men er det noen som har testet å bruke klokken samidig som en annen blåtannenhet, f.eks øreplugg? Kan man svare anrop med klokken og få lyden på øret, som normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg