linndy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har tenkt å kjøpe meg playstation move og jeg er litt spent på hvordan den fungerer i forhold til bevegelsene. om det henger litt etter en har beveget seg eller om det faaktisk er bra. noen som har noe erfaring med det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har kun testet demo discen som fulgte med move-dildoen (den med lys på) Men etter å ha eid Wii, var jeg drittlei slike veive-kontrollene så det ble pakket bort rimelig kjapt. Responsen og nøyaktigthet er langt bedre enn på Wii ihvertfall, fikk ihvertfall inntrykk av det. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 i sammenligning med responsen til wii'en så er det som natt og dag. jeg kan anbefale disse spillene som jeg har prøvd og de funkerte utmerket med ps3 move.. lbp2 move pack (psn dlc) sorcery sports champions house of the dead overkill dc medieval moves thumble (move mind benders) puppeteer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå