AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Kan kløende utslett på puppen være tegn på kreft? Anonymous poster hash: e1c94...ac9 Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tror vi må få se et bilde før vi kan komme til en konklusjon. Send meg gjerne på PM hvis du ikke vil legge ut her.. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Mest sannsynlig ikke. Gå til legen. Kjøp hydrokortison på apoteket om du ikke vil det. Det er sikkert bare en reaksjon mot noe du ikke tåler. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kreft hadde ikke vært det første jeg hadde gjettet på, nei. Hadde først prøvd å bytte til et parfymefritt vaskemiddel og vært mer obs på hva jeg haddde spist i tilfelle allergisk reaksjon. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Man får svar på mye på internett. Helsespørsmål er et av dem jeg fortsatt ville stilt til en lege. Et forum som dette er det motsatte. Kontakt fastlegen din. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Mest sannsynlig ikke kreft statistisk sett. Støtter anbefalingen om å ta det med lege. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tror vi må få se et bilde før vi kan komme til en konklusjon. Send meg gjerne på PM hvis du ikke vil legge ut her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå