RuneTh666 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 I forbindelse med jobben har jeg behov for å koble meg til ventilasjonsanlegg men sist gang jeg forsøkte å koble meg til fikk jeg opp en feilmelding og jeg kom ikke skikkelig inn. Jeg har Win7 Ultimate 64bit og jeg forsøkte å slå av antivirus, popups og brannmur uten at noe hjalp. Veldig takknemlig hvis noen har tips å komme med Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Er dette i Internet Explorer? Gå inn i sikkerhetsinstillingene til Internet Explorer og still inn. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Sorry, Glemte å si jeg hadde vært inne på instillinger for Explorer og satt alt til det laveste nivået under Sikkerhet (Internet, Lokalt internet, Klarerte områder, Begrensede områder) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 sjekk innstillinger for java Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 sjekk innstillinger for java Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ta kontakt med leverandøren av anlegget eller programvaren og be dem om å gi deg en versjon som tilfredsstiller et minstekrav til sikkerhet. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Ta kontakt med leverandøren av anlegget eller programvaren og be dem om å gi deg en versjon som tilfredsstiller et minstekrav til sikkerhet. Er innstillinger på min pc som er problemet og som må endres på Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tipper det er programvare som er laget for en eldre Java-versjon. I nyere Java-versjoner er sikkerheten økt, og derfor viker ikke programvaren lenger. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Noe sted jeg kan laste game java-versjoner? Det var det tipset leverandøren kom med også men så vidt jeg har funnet ut så er det bare absolutt nyeste versjon som ligger ute på Java.com Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noe sted jeg kan laste game java-versjoner? Det var det tipset leverandøren kom med også men så vidt jeg har funnet ut så er det bare absolutt nyeste versjon som ligger ute på Java.com Her. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Her er en bedre løsning (satt med noe lignende på jobb i dag). Bruk siste java-versjon. Gå til Kontrollpanel - Java, og velg fanen Security. Legg til adressen som står i advarselen (dvs. http://10.200.1.5) under "Exception Side List" nederst (trykk på Edit Site List for å legge den til). 2 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Måtte tilbake på en endre versjon. Kom meg endelig inn i dag med en java some var 9mnd gammel. Java er (ikke) min venn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå