MaKo0 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Heisann har kjøpt meg dette kabinettet. Men så lurer jeg på: hvor er power og reset knappen? :oops: Er det de knappene nede ved lcd skjermen? Er det noen som har det og si om det er bra eller ikke! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Seriøst? Finner ikke du Power-knappen? Uhm, jeg synes at det ser ut som at de er på venstre og høyre side over LCD'en. Har noen kompiser som selv har Skyhawk, de er fornøyde med det, men personlig ville jeg ha laget mitt eget kabinett eller kjøpt Lian-Li. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Seriøst? Finner ikke du Power-knappen? Uhm, jeg synes at det ser ut som at de er på venstre og høyre side over LCD'en. Har noen kompiser som selv har Skyhawk, de er fornøyde med det, men personlig ville jeg ha laget mitt eget kabinett eller kjøpt Lian-Li. Hm trodde det var de jeg også. Men har ikke fått det bare ser det ikke på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå