B17a Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 heisann. kjører en volvo 940 turbo 1995 model, b230fk motor. Merka igår etter normal kjøring at det var lekasje i motoren og det lakk ut endel olje som spredde seg utover hele motoren. Ser kanskje ut som det lekker ut av toppdekselet og litt av skrulokket. SKal til volvo imorra og få kjøpt meg nytt toppdeksel pakning og skrulokk pakning og HÅPER at det hjelper. Er det en lett og kjapp jobb å få bytta disse pakningene selv, og hva sånn ca vil disse pakningene koste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke store jobben å bytte toppdekselpakning. Er vel å rive av eventuell plast over toppdekselet, pluggledningene, så er det et par skruer som holder lokket på plass. Iallefall slik jeg gjorde det, dette var ikke en Volvo vel og merke Lenke til kommentar
B17a Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 okey, det samme jeg ser for meg, bortsett fra at jeg ikke har noe deksel så blir enda lettere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Da burde det ikke ta alt for lang tid Lykke til Endret 19. januar 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
B17a Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 takk for det drar inn til volvo imorra og handler det jeg trenger så får jeg se hvordan det blir eneste problemet blir vell å jobbe med dette ute i mørket og kulda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå