Ræll Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg lurer på om det går ann å ha Amerikansk Netflix feks på PC'en min, mens en annen bruker som bruker samme Netflix konto i Danmark og i en annen del av byen kan fortsatt ha norsk? Eller er det slik at om jeg får "min" netflix amerikansk, blir de andre brukerne påvirket, eller fortsetter de å ha norsk netflix? Vi låner ut vår netflix-konto til to andre, men de bor som sagt i et annet land og i en annen by. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Om du får amerikansk eller norsk innhold kommer ann på åssen ip adresse du har. Jeg har amerikansk konto, hvis jeg slår av vpn får jeg norsk innhold, hvis jeg har den på får jeg amerikansk. Om dama ser netflix på en annen enhet med norsk adresse får hun norsk innhold, selv om jeg har amerikansk samtidig på tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) ja, men du trenger ikke VPN da det er ekstremt dårlig ytelse, eneste du trenger er US dns, altså du endrer geolocation på den eneten du vil ha US Netflix. unblock us er et fint alternativ koster 30kr i mnd Endret 19. januar 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 vpn er ikke nødvendigvis dårlig ytelse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 jasså, jeg har ikke funnet en eneste US VPN som har bra ytelse, blir for langt unna. noen tips? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg bruker ikke VPN til netflix selv, men vet om mange som bruker det og det fungerer helt fint og stabilt, kan derfor ikke annbefale konkrete løsninger, men det er det sikkert noen andre som kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 joda greit nok det, men når man ikke trenger vpn for netflix så ser jeg ikke poenget med det. har en 70mbps linje, får under 10 på vpn, så jeg trenger noe som kan brukes til mer en streaming på netflix Lenke til kommentar
Ræll Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Hm ok.. Må innrømme at jeg ikke er alt for teknisk av meg, men dette får jeg nok til. Er det noe tillegg til Google Chrome som kan brukes, som er gratis?Og bare for å få det rett, om jeg får amerikansk netflix vil det ikke påvirke resten av kontoene med mindre de også har et tillegg som gjør at de får amerikansk ip adresse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 nei, hvis du bruker dns og forandrer geolocation, på PC1 (i nettverk innstillinger) så vil nettsider tro maskinen er i US.(US netflix på den maskinen) PC2 vil fortsatt være i norge. (NO netflix på denne) du kan legge inn på forskjellige enheter, mobil, nettbrett, apple tv, smart tv, xbox, osv eller på routeren så alt som kobler til routeren din vil ha en annen geolocation Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Finnes en del tilegg, f.ek https://hola.org/ som er gratis(aldri testet selv) Er en hel del andre også, bare søke på google så får du opp mange alternativer. Jeg hadde ett før, som fungerte perfekt, men har glemt navnet desverre Edit: "Media hint" er ett det jeg brukte i FireFox, kunne slå det av og på etter eget ønske også Endret 19. januar 2014 av aklla Lenke til kommentar
Ræll Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Flott, da prøver jeg Media Hint nå jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Jeg lurer på om det går ann å ha Amerikansk Netflix feks på PC'en min, mens en annen bruker som bruker samme Netflix konto i Danmark og i en annen del av byen kan fortsatt ha norsk? Eller er det slik at om jeg får "min" netflix amerikansk, blir de andre brukerne påvirket, eller fortsetter de å ha norsk netflix? Vi låner ut vår netflix-konto til to andre, men de bor som sagt i et annet land og i en annen by. Bruker du Mediahint som jeg, så trenger du ikke å tenke på VPN. Last det ned, installer det på nettleseren din, og nyt filmen/serien. https://mediahint.com/ Flott, da prøver jeg Media Hint nå jeg Pokker, jeg var for treg her, da viste du vist at Mediahint fantes, flott! Endret 19. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Bruker selv Media Hint som er en utvidelse i crome som funker utmerket. Aktiver om du vil ha amerikansk - av om du vil ha norsk. Latterlig lett. 2 Lenke til kommentar
Ræll Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Sitter og duller med det nå. Teksten er derimot på norsk, "Hvem ser på". Er dette normalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 nei, skal være på engelsk, hvis du har muligheten til å leie dvd så er du på US netflix Lenke til kommentar
Ræll Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg får inn alt på norsk, unntatt beskrivelsen av filmen/serien og kategoriene som står på engelsk. Uansett, takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå