Jajakanskjedet Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei! Jeg er nødt til å ha et valgfag til for å få gyldig vitnemål. Hvilket fag er enklest å ta som privatist? Jeg tror psykologi 1 eller internasjonal engelsk er mine to beste kandidater. Problemet er at jeg vet lite om hva de faktisk handler om. Noen som har hatt disse fagene som kan fortelle meg hvilket som er lettest? Evt et annet fag? Engelskkunnskapene mine vil jeg karakterisere som litt over gjennomsnittet, men har IE mye å gjøre med fakta osv som man må pugge? Eller går det mest på uttale, skrivefeil osv? Er det mye å bite over ved psykologi 1? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Ingen som har hatt noen av disse fagene? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) "I løpet av dette kurset skal du i tillegg til å forbedre engelsken din lære om internasjonale forhold i lys av at engelsk har blitt universalspråket man bruker for å kommunisere i internasjonale miljøer og mellom forskjellige kulturer." Med internasjonal engelsk skal du bygge videre på engelsken du har fra før, men det er mange som velger dette bort fordi de synes det blir for vagt, at de er usikre på hva de kan bruke det til, de mener de behersker faget godt nok til en arbeidssituasjon etter såpass mange år med engelsk med mer. Du kan lese kompetansemålene og se om internasjonal engelsk er noen du kunne tenkt deg fremfor psykologi. Internasjonal engelsk, etter å ha spurt venn som har det nå, så er det lite/ingen pugging. Det handler for det meste om engelsk historie og samfunn osv. Vet ikke om dette var til hjelp men håper det! Endret 21. januar 2014 av Lami Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 "I løpet av dette kurset skal du i tillegg til å forbedre engelsken din lære om internasjonale forhold i lys av at engelsk har blitt universalspråket man bruker for å kommunisere i internasjonale miljøer og mellom forskjellige kulturer." Med internasjonal engelsk skal du bygge videre på engelsken du har fra før, men det er mange som velger dette bort fordi de synes det blir for vagt, at de er usikre på hva de kan bruke det til, de mener de behersker faget godt nok til en arbeidssituasjon etter såpass mange år med engelsk med mer. Du kan lese kompetansemålene og se om internasjonal engelsk er noen du kunne tenkt deg fremfor psykologi. Internasjonal engelsk, etter å ha spurt venn som har det nå, så er det lite/ingen pugging. Det handler for det meste om engelsk historie og samfunn osv. Vet ikke om dette var til hjelp men håper det! Det hjalp ja! Takk for svar Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kanskje litt sent... Men Psykologi 1 er meget enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå