Gå til innhold

startsiden.no

Anbefalte innlegg

hardware.no var tidligere inn på http://www.startsiden.no/data_og_kommunika...kasjon/nyheter/. Det er en oppsumeringsside over Data og IT-nyheter. De har digi.no, ITavisen og andre kjekke nettsteder.

I forrige uke sendte jeg mail til Startsiden.no, fordi nyhetene fra hardware.no var sist oppdatert den 15. i forrige måned. De sendte mail tilbake og sa at de var klar over problemet. Noe var galt med "feederen" og de skulle se nærmere på saken. (Enda nærmere??)

Jeg fant ut i morges at de rett og slett har fjerna hw.no fra oversikten. (Riktignok har de link nede på siden, men den har alltid vært der)

Den sida er en av de sidene jeg besøker aller mest. Veldig grei for å få oversikt over dagens IT-nyheter.

Jeg er klar over at det er ikke hardware.no's sitt ansvar å få dette til, men jeg spør om ikke hardware.no og startsiden.no kan komme i samtale for å få dette ordnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vært i samtale lenge, i forbindelse med at vi la om til et nytt publiseringssystem informerte vi startsiden om at vi ville måtte lage en ny feed. De ba oss da lage den i et nytt format (rss), noe vi etterkom. De ble så informert om den nye feeden. Jeg fikk mail fra "vår mann" hos Startsiden senest i går, der han beklaget at de hadde mye å gjøre og ikke hadde hatt tid til å legge inn vår nye feed enda. Så nå avventer vi bare at de skal legge den inn. De har testet den og vet at den virker, men må bare overføre den fra testing til production. Håper å være tilbake der snart!

Anders Schau Knatten

Hardware.no drift

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...