EvilSeagull Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Når begynner butikkene å selge grillkull? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Vanligvis rundt påske. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Vanligvis rundt påske. Så iriterende! Butikkene kunne jo ha kjøpt inn noen få sekker i det minste. Jeg vet at asiatere griller året rundt. De vil ha scampiene sine grillet (ikke kokt!) Ikke at jeg er asiat, men jeg synes ALT skal selges ALLTID! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hadde det solgt, så hadde de solgt det. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvis du på død å liv må ha grillkull, er jeg rimelig sikker på at di fleste har på et baklager. Det har vi der jeg jobber. 2 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jula selger, kjøpte der for 2 uker siden :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hva er vitsen med å ha grillkull på vinteren? Det er jo eventuelt bare å hamstre litt på sommeren hvis du på liv og død skal stå ute i kulda med en rykende grill og grille i stedet for å bruke ovnen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Med gassgrill kan du grille året rundt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Med kullgrill kan du grille året rundt, med gassgrill kan du steke året rundt.. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Man kan jo bare fyre opp ett bål i hangen også så blir det grillet. Null problem hvis man har litt fantasi og kreativ tenkning oppi toppen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mange butikker har noen sekker gjemt bort i et lager ett eller annet sted, bare å spørre. Der jeg jobbet hadde somregel en del sekker i kjelleren igjen fra sommeren, og solgte noen vintere overraskende mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå