Radioactive Goat Skrevet 19. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2014 Hei, jeg lurer på hvor mye jeg kan selge skjermkortet mitt for. Det er et helt nytt EVGA GeForce Gtx 760. Jeg har aldri brukt det og orginal esken er uåpnet, så det er helt nytt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2014 starter på ca 2100 nye så burde kunne få 1800 syntes jeg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2014 Det er iallefall liten vits i å selge den til butikkpris, fordi da er det like greitt å kjøpe den rett fra butikk. Hvis skjermkortet ikkje er kjøpt i Norge, så faller prisen drastisk ned pga den norske reklamasjonsretten. Denne er faktisk mye verdt. Kanskje du kan fortelle om hvorfor du har et uåpnet skjermkort, og eventuelt om du har kvittering etc... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor ikke sende det tilbake til butikken på angrefrist? De fleste butikker har 30 dager åpent kjøp. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor ikke sende det tilbake til butikken på angrefrist? De fleste butikker har 30 dager åpent kjøp.Tydeligvis kjøpt i USA, hvis det er samme person som bruktmarkedet. Altså verdt max 1500kr desverre. Noe annet er galskap av en eventuell kjøper mener jeg. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2014 Dette koster 1795,- nytt: http://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-760-2gb-physx-cuda/790162 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ville kjøpe slikt fra utlandet med alle de ulempene det medfører, det er jo mer enn billig nok fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå