HLM Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hallo Om noen på dette eminente forum vet bot på mitt problem, så håper jeg at du trår til. Saken er den at jeg sitter her med en Dell Latitude CPi R400GT, som ikke vil finne nettverkskortet når det er stukket inn. Kortet vet jeg virker, da jeg nettopp testet det på en annen maskin. Hva i huleste kan dette skyldes? Jeg skjønner det bare ikke. Alle råd er gode råd! :!: Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Regner med at dette er PCMCIA nettverkskort du snakker om. Sjekk at PCMCIA kontrolleren har installert sin driver og at den fungerer bra. Dette kan du gjøøre med å prøve andre PCMCIA kort du måtte ha Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Virker det nå? Hvis ikke hjelper det om du forteller hvilket OS du bruker, om kortet har virket (på denne maskinen) før, om andre kort virker i samme spor og om du har ringt support og spurt dem... (67116882) /DD Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det funker sikkert bra nå ingen som svarer mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå