Gå til innhold

Xbox Fitness - meninger?

Stig0ne

Anbefalte innlegg

Vet dette ikke akkurat er "Core gaming" stuff, men dog..

Etter en liten stund med Xb1 oppdaget jeg Xbox Fitness, og kan ikke fatte at MS ikke bruker mer energi på å markedsføre det.

For øyeblikket er det gratis, og alle programmene er gratis med Live Gold.

Jeg har trent aktivt i et par år, og føler selv at jeg er i rimelig god form. Jeg forventa med andre ord at de treningsprogrammene skulle være en walk in the park.

Den gang ei. Helt sinnsykt imponert over hvor bra mange av programmene er, blir helt sinnsykt utslitt hver gang.

I tillegg er det en dritbra sense of accomplishment hver gang man slår en highscore, tar challenges, og får achievements, som holder motivasjonen oppe igjennom treningsuken.

Har nå lagt om hele treningsrutinen min til å inkludere forskjellige program herfra.

Negativt:

Plasskravet er ikke så stort, men du må riktignok ha ekstremt mye lys for at den skal fungere optimalt.

Og noen øvelser vil den rett og slett ikke gjenkjenne uansett hvor hardt jeg tar i.

De beste programmene er de forskjellige fra "Mossa"

Noen andre som har prøvd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig, det må jo ligge et kjempepotensiale her med tanke på hvor mange som kjøper slike treningsvideoer for å holde på hjemme, dette overgår jo disse med glans, tilbakemeldinger i form av achievements og beskjed om at du må ta i litt mer hvis man slacker, og mer interaktivt. Jeg likte det veldig godt selv om jeg synes en del av disse "dansetrinnene" går vel fort for en utrent slappfisk som meg, men det er vel litt av utfordringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...