Gå til innhold

Mitt DvD-drev har delt en cd i 4!

Anbefalte innlegg

Heisann!
Dette har jeg lurt på lenge, glemt i noen år, for så og komme på det nå i senere tid.... Og dette gnager på nysgjerrigheten min!

For ca. 10-12 år siden hadde jeg en stasjonær datamaskin med ett dvd rom (som alle andre) som fungerte som normalt. Hadde fått lånt battlefield 1942 og skulle prøve dette. Jeg hadde kjørt en form for renseprog på datamaskina, husker ikke hvilket program det var eller om det var diskdefrag, men alt hang seg da den kom på dvd-rommen. Jeg tenkte "jaja", kan vel vente litt så kanskje det ordner seg. Tok frem støvsugeren og begynte å støvsuge rundt på datarommet.
Plutselig smeller det noe inni sinnsykt fra datamaskina, hørte nesten ut som den hoppa, for kjente det veldig godt i gulvet. Men hvertfall så tenkte jeg ikke noe mer på det. (visste ikke at det var datamaskina da). Så når jeg kom tilbake etter støvsuging så var det en feilmelding på skjermen.

Senere på kvelden da jeg skulle spille så gikk jeg inn på min datamaskin og skulle trykke på dvd-rommen som da ikke hadde noe ikon eller disk i seg. Åpna tray, og fant en dvd som var partert i 4 pene pizzastykker.
Kikka nøye og så perfekte harde klemmerker på baksiden av der den hadde blitt knekt.

Er det noen som har den minste aning om hva som har skjedd? For dette gnager!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...