Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei alle; Finnes det noen side, eller kanskje spesial-nettleser, hvor jeg kan søke for "å simulere hva andre vil få opp" ? Av og til ønsker jeg å gjøre et søk (google, bing etc) for å sjekke hvilke treff andre folk eventuellt får opp ved bruk av bestemte søkeord. (Altså, treff og rekkefølge slik det vises første gang en søker etter noe). Problemet er altså søkehistorikk etc, på den enheten en bruker selv. Jeg vil ikke slette dette, fordi 99% av tiden jeg har nytte av historikken. Men, altså, en og annen gang innimellom hadde veært nyttig å vært historikken foruten... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har ikke firefox og chrome en "private tab" og/eller incognito mode eller noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 De fleste browsere støtter private mode. Prøvd det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har brukt/bruker "private window" i ff, men jeg stoler ikke helt på at den er historieløs. Blant annet gir den hurtigforslag på ting jeg har søkt etter i "ikke private"- vinduer. Den ser imidlertid ikke ut til å lagre noe. Skal teste litt i chrome... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du kan jo prøve duckduckgo.com, men der får du ikke treff fra Google eller Bing. De bruker sin egen søkemotor. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 duckduckgo.com er løsningen her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå