flamethower1234 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Heisan Jeg lurer enkelt å greit på om fyrverkeri kan påvirke hunder slik at den f.eks. blir mer redd, å vanskeligere å trene. På forhånd takk Endret 19. januar 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ja, absolutt. Blir den skremt av fyrverkeri kan du risikere at den f.eks. vil være engstelig og redd for å gå ut resten av livet. Man bør alltid være veldig forsiktig, eller bare holde hunden inne på nyttårsaften. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Den hører jo fortsatt lydene. Noe jeg kan gjøre for å unngå at den ikke blir redd? Er jo lyder overalt uansett hvor du er. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Redd for høye lyder? Det er ikke så mye man kan gjøre. Kos med den om den blir engstelig, kanskje gi den en godbit for å få den til å tenke på noe annet. Kanskje det går over med tiden. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Når jeg tenker meg om går dette fint Takk for svar! Endret 21. januar 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå