oyvindpe Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Da gikk dessverre mitt D7000 i bakken og ble ødelagt. Ble så store skader at det neppe lar seg reparere til billigere enn å kjøpe nytt. Forhåpentligvis får jeg noen kroner igjen på forsikringa. Spørsmålet er om jeg nå skal benytte anledningen til å kjøpe D7100 ved å legge noen kroner i mellom. Noen som har erfaringer med begge og har en anbefaling? Evt. et annet? Det går mye i fuglefotografering og en del action (fugler i flukt, hund etc.). Også en del landskap og portrett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er en god grunn til å gå for D7100 og det er bedre autofokus. Ville gått for den. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Du har igrunn ingen alternativ, du kan enten gå ned til D5300 eller opp til D610, og da mister du enten "performance" eller betale endel mere. Endret 19. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå