Gå til innhold

Nettbrett med windows 8 støtter den bare apper?


teigas123

Anbefalte innlegg

Har en kompis som har en "gatebil" der de har en slags racepack som kan gi veldig mye info. Denne har da et windows program, som han egentlig kunne tenkt seg og fått opp på feks et nettbrett, som han kunne montert i bilen. Spørsmålet er støtter nettbrett med windows 8 vanlige program eller er det kun program fra windows store og lignende?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en OBD2-leser som benyttes for å hente data ut fra bilen? Det finnes noen apper i Windows Store som skal fungere (uten at jeg har testet de).

 

Skal høre med han i morgen, har ikke sett det selv, han bare spurte meg om det fantes brett med windows på, og det skulle jeg sjekke :)

Du må gå for ett brett med Win 8 Pro for å få støtte for vanlige programmer.

RT utgaven støtter bare apper fra Windows store

Takk for svar, kan en koble opp noe via usb til brettene eller har de ikke usb innganger? Tror det er usb mellom enheten som logger og evnt nettbrettet da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du får Windows WinRT-brett på over 10" til ca 2000, men de har USB 2.0. Dersom dette er en OBD2-leser, er ikke hastighet for dataoverføring noe tema, så det burde gå fint. Spørsmålet er mer om du finner en app som gjør nytten.

Lenke til kommentar

Takk for svar, får høre om han vil bruke så mye penger på det eller ikke. Jeg sporte hvor mye han hadde tid og se på den skjermen, er vel kanskje greitt og få all info, men kanskje ikke for en hver en pris.

Hvilke merker er det som selger brett med win 8 pro da og som har usb inngang?

Acer og Lenovo? Flere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...