Velosiraptor7 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 I går natt og i natt så fikk jeg plutselig prikking i armen som jeg ikke låg på, mens jeg gikk på do. Det var den høyre armen. Tidligere om natten hadde jeg samme følelse i venstre arm. Det stoppet etter et par minutter. Er det farlig? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Nei, du har nok bare låge i en stilling som førte til at den fikk lite blod. Du behøver ikke ligge på armen for at dette skjer. Har skjedd meg og flere ganger. Med mindre du hadde stor hjertebank og svette/varme i hode når dette oppstod er det mest sannsynlig ikke noe å være redd over. Endret 19. januar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du har opprettet tråder om dette før så dermed så har du da hatt dette før. I og med at du sov så er jeg nesten helt siker på at det var at du har ligget i en stilling som gjør at armen ikke får blod og dermed prikker den. Og om du lå med armen i en spesiell stilling kan ikke du vite i og med at jeg regner at du sov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå