Hide Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 God morgen/dag/aften/kveld/natt alle sammen, mitt navn er Hide. Jeg er en 14 år gammel gutt som er litt for glad i å diskutere spill og generelt nerdete saker og ting. Jeg har bestemt for å introdusere meg på en litt enkel måte, nemlig å skrive litt info om meg selv på en litt rar måte som jeg ikke helt kan forklare.. Så.. Go! Musikkstilen min - Jeg er litt for opptatt av rap-musikk, hip-hop og slikt. Jeg hører spesielt mye på artister som Don Martin, Eminem, Hopsin, SwizZz, 2pac, Macklemore, DRM KLK, osv. Musikk is life. Spill - Min favorittsjanger innen spill må jeg nesten si at er plattformspill. Jeg elsker blant annet spill som Rayman Legends, New Super Mario Bros. U, Super Meat Boy og mye annet. Jeg liker også å si at jeg er en stor fan av horrorspill, noe jeg er, men når alt kommer til alt er jeg den største pysa i universet. Filmer - Hvis det er noe jeg liker er det å se på film. Min favorittfilm vil jeg si at er Star Wars VI: Return of the Jedi. Star Wars-filmene generelt er utrolig gode, men 6'eren er min personlige favoritt. Med det gir jeg dere muligheten til å enten hate meg, elske meg, ikke vite hvem jeg er, ikke bry deg, eller alt annet som er mulig. Jeg håper jeg vil like meg her på Gamer.no. Takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå