tigerdip Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trenger litt hjelp til å fikse en liten plage. På mitt hjemmenetverk er det tre pc'er tilkoblet. Den enes ntoskrnl.exe prøver stadig å komme inn på min maskin. Jeg har funnet ut hvilken pc det er, men vet ikke hvordan jeg får den til å slutte å forsøke å kontakte min pc (den blir nå for tiden stoppet av min brannmur). Noen som vet ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ja, for å stoppe ntskrnl eller hvordan det enn staves er det bare en brannmur (tror jeg) som kan stoppe den, det er vel greit nok? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Nja, brannmuren stopper den jo, men jeg ønsker å ha beskjed om hver gang den stopper noe og så lenge ntoskrnl ikke gir seg blir det litt mange meldinger fra brannmuren :wink: Helst vil jeg vite hva jeg kan endre i innstillingene på den andre maskinen så ntoskrnl slutter å plage meg. Alle tips mottas med glede og takksigelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå