KleinStein Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er en av de vanligste måtene å starte en samtale, lykke til. Enkelte avslutter også samtale med å si Hei, men det er etter min mening feil. Er det feil på telefonen og? I blant avslutter jeg samtaler sånn. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er en av de vanligste måtene å starte en samtale, lykke til. Enkelte avslutter også samtale med å si Hei, men det er etter min mening feil. Er det feil på telefonen og? I blant avslutter jeg samtaler sånn. jeg mener det ja Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke rart i det hele tatt. oki da prøver jeg det takk for hjelpen! Jaa det skal jeg gjøre!! Du blir sikkert ikke skuffet over svaret du får. Fortell oss hvordan det gikk etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Det slår meg at ingen har nevnt "poking" hittil i tråden, siden iallefall jentene på min venneliste som regel utelukkende bruker poking til å starte samtaler (de poker, jeg skriver "poke" tilbake uten å faktisk poke).. Iløpet av årene har jeg nok bare akseptert at jenter foretrekker å poke fremfor å starte en chat med f.eks. "hei!".. Innså også at jeg som regel ikke starter samtaler med jentevenner på facebook med samtale som mål, som regel har jeg bare kommet over et bilde som får meg til å tenke "det ville hun ledd av" og sendt linken på fb, og så ender vi opp med å prate selv om det ikke en gang var et delmål.. Endret 19. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 poking? Trodde folk sluttet med det for mange år siden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Poking er for de viderekomne. Derfor passet det ikke å forklare den biten nå. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei er svensk, dvs hej då Funker da vel fint å starte en samtale med hei? Eller Hallo, eller halloen, eller halla (om man sier det da). Heisann, hvordan går det med deg da? -> f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå