eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) jeg liker en gutt veldig godt men jeg vett ikke hvordan jeg skal starte en samtale med han på facebook, han er en veldig rolig type som ikke snakkes så mye, men han snakker når mye år du har startet en samtale med han!! Endret 18. januar 2014 av eplejuic Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva med:Yo, buddy !Noe nytt siden sist eller er det fortsatt de samme gamle problemene bare? Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 ehm har dere noe annet?? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det trenger ikke å være noe spesielt.. en samtale starter ofte med "hei" Sikt deg inn på en interesse eller en hendelse (fest etc.) og spør eller si noe om det. Trenger ikke å være noe rakettkirurgi for å få igang en samtale. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tja. Det er vanskelig å komme med forslag når en ikke vet noe om denne du ønsker å starte en samtale med.For eksempel. Har dere noe som helst til felles? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Vet du ikke hvordan det er mulig å starte en samtale altså? Eller er det innholdet som vil komme like etter åpningen du tenker på eventuelt? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Vet du ikke hvordan det er mulig å starte en samtale altså? Eller er det innholdet som vil komme like etter åpningen du tenker på eventuelt? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa jeg mener begge tingene men mest åpningne! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa jeg mener begge tingene men mest åpningne! Åja. Men ønsker du at en av oss helst skulle ha snakket med vedkommende heller i stedet for deg? Siden du spør oss, om hvordan du kan begynne en samtale med han? Mitt råd er som regel; Vær deg selv. (Eller vil du at en av oss være oss selv, med ham?) Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa jeg mener begge tingene men mest åpningne! Åja. Men ønsker du at en av oss helst skulle ha snakket med vedkommende heller i stedet for deg? Siden du spør oss, om hvordan du kan begynne en samtale med han? Mitt råd er som regel; Vær deg selv. (Eller vil du at en av oss være oss selv, med ham?) Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa nei jeg vil snakke med ham selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Men likevel snakker du med oss, og spør om hvordan du kan snakke med han, i stedet for å bare ta det han. Da plutselig ville problemet ditt forsvunnet og. Du spør jo oss, i stedet for ham? Liker du egentlig oss bedre da gjerne? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa 1 Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Men likevel snakker du med oss, og spør om hvordan du kan snakke med han, i stedet for å bare ta det han. Da plutselig ville problemet ditt forsvunnet og. Du spør jo oss, i stedet for ham? Liker du egentlig oss bedre da gjerne? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa hæ? jeg spurte får og få tips! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Vet du ikke hvordan det er mulig å starte en samtale altså? Eller er det innholdet som vil komme like etter åpningen du tenker på eventuelt? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa jeg mener begge tingene men mest åpningne! Si "hei", "hallo", "hallais" eller tilsvarende. Hva sier du vanligvis når du hilser på folk? Det har ingenting å si hvordan du starter samtalen. Det finnes ikke noe magisk ord som plutselig gjør ham kjempeinteressert. Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Vet du ikke hvordan det er mulig å starte en samtale altså? Eller er det innholdet som vil komme like etter åpningen du tenker på eventuelt? Anonymous poster hash: 8ff5d...5aa jeg mener begge tingene men mest åpningne! Si "hei", "hallo", "hallais" eller tilsvarende. Hva sier du vanligvis når du hilser på folk? Det har ingenting å si hvordan du starter samtalen. Det finnes ikke noe magisk ord som plutselig gjør ham kjempeinteressert. jaa oki men jeg føler meg så rar vis jeg plutselig skriver "hei"? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke rart i det hele tatt. Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke rart i det hele tatt. oki da prøver jeg det takk for hjelpen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er en av de vanligste måtene å starte en samtale, lykke til. Enkelte avslutter også samtale med å si Hei, men det er etter min mening feil. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke rart i det hele tatt. oki da prøver jeg det takk for hjelpen! Du blir sikkert ikke skuffet over svaret du får. Fortell oss hvordan det gikk etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå