Skipstrixy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor skal noen av dere ta sex så innmarri høytidelig? Jeg gjør det fordi jeg bryr meg om han og vil det beste for han, og ser for meg at han har sex med den eneste jenta han har i livet sitt(jeg er den eneste venninnen hans) vil hjelpe han på selvtilliten og gjøre at han blir tryggere på andre jenter. Må dere slutte å ta sex så seriøst og se at det faktisk kan hjelpe noen. Og nei, vi har ingen følelser for hverandre. Anonymous poster hash: 88a7d...d14 dog. Tenner faktisk litt på ideen din! Vennesex er digg, men samtidig skummelt 1 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har dere lyst, og du ikke frykter at forholdet dere vil endres til det verre, så kjør på. Men husk at dette kan endre dynamikken veldig. Jeg så at noen nevnte at det kunne være dårlig og bli kleint, men hva hvis det er helt greit, kanskje til og med godt, og du eller han har veldig lyst til å gjøre det igjen mens den andre tenker at det holdt med den ene gangen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 "La oss ha sex" "vi skal bare være venner" "det kommer til å gå fint!" "jeg gjør det bare for å hjelpe han"...... jenter ass..... du kommer til å være den som sier det bare skal være vennesex osv... men jeg vedder på at du blir hodestups forelsket i han etter 3 eller 4 gangen dere har sex og når han da sier at det ikke betydde noe for han og han ikke vil være kjæresten din blir du lei deg og vennskapet er ødelagt. Men altså, vennskap mellom gutter og jenter? cmon! for noe tull.... Anonymous poster hash: 0eeda...521 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 ^ Han her har tydeligvis en eller to dårlige erfaringer selv, så nå har han fasiten. Vi har visst tatt feil hele gjengen. Kjør på, ha sex med kompisen din. Det er helt normalt at to venner har sex, og at det kun blir med sexen. Og hvis noen eventuelt får følelser for den andre, så klarer to modne og voksne mennesker helt fint å komme over det uten at vennskapet blir ødelagt. Hadde jeg vært kompisen din hadde jeg likt ideen veldig godt i alle fall. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det kan jo hende hun ikke er alverden attraktiv selv, og ser dette som en mulighet til å endelig ha sex (igjen)...? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Det kan jo hende hun ikke er alverden attraktiv selv, og ser dette som en mulighet til å endelig ha sex (igjen)...? ganske sikker på at det er tilfelle, enten det eller så liker hun han og prøver å skjule det med å være "bare fuckfriends", "hjelpe" osv.... Ingen har sex med noen av ren medlidenhet, hun er keen, ingen tvil om det. Anonymous poster hash: 0eeda...521 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 "La oss ha sex" "vi skal bare være venner" "det kommer til å gå fint!" "jeg gjør det bare for å hjelpe han"...... jenter ass..... du kommer til å være den som sier det bare skal være vennesex osv... men jeg vedder på at du blir hodestups forelsket i han etter 3 eller 4 gangen dere har sex og når han da sier at det ikke betydde noe for han og han ikke vil være kjæresten din blir du lei deg og vennskapet er ødelagt. Men altså, vennskap mellom gutter og jenter? cmon! for noe tull.... Anonymous poster hash: 0eeda...521 Av utallige personlige erfaringer kan denne posten ikke beskrives annerledes enn som "p*sspreik". 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 "La oss ha sex" "vi skal bare være venner" "det kommer til å gå fint!" "jeg gjør det bare for å hjelpe han"...... jenter ass..... du kommer til å være den som sier det bare skal være vennesex osv... men jeg vedder på at du blir hodestups forelsket i han etter 3 eller 4 gangen dere har sex og når han da sier at det ikke betydde noe for han og han ikke vil være kjæresten din blir du lei deg og vennskapet er ødelagt. Men altså, vennskap mellom gutter og jenter? cmon! for noe tull.... Anonymous poster hash: 0eeda...521 Av utallige personlige erfaringer kan denne posten ikke beskrives annerledes enn som "p*sspreik". Av utallige personlige erfaringer kan jeg si at 95% av jenter jeg har hatt "vennesex" med har jentene blitt forelsket i meg, men det gjelder tydeligvis ikke alle..... Anonymous poster hash: 0eeda...521 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Har det slått deg at han kanskje ikke vil ha sex med deg?De gutta jeg kjenner med litt labert forhold til jenter vil faktisk gjøre det med noen de er glad i (som i forelsket i og med igjensidige følelser) den første gangen. For noen som ikke har vært aktiv oppfattes ofte sex som litt mer seriøst enn for noen som har hatt flere partnere over noen år. Endret 25. januar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 "La oss ha sex" "vi skal bare være venner" "det kommer til å gå fint!" "jeg gjør det bare for å hjelpe han"...... jenter ass..... du kommer til å være den som sier det bare skal være vennesex osv... men jeg vedder på at du blir hodestups forelsket i han etter 3 eller 4 gangen dere har sex og når han da sier at det ikke betydde noe for han og han ikke vil være kjæresten din blir du lei deg og vennskapet er ødelagt. Men altså, vennskap mellom gutter og jenter? cmon! for noe tull.... Anonymous poster hash: 0eeda...521 Av utallige personlige erfaringer kan denne posten ikke beskrives annerledes enn som "p*sspreik". Av utallige personlige erfaringer kan jeg si at 95% av jenter jeg har hatt "vennesex" med har jentene blitt forelsket i meg, men det gjelder tydeligvis ikke alle..... Anonymous poster hash: 0eeda...521 Du må virkelig være the shit... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Go for it. Bare vær forberedt på at det kan komme negative konsekvenser. Men det blir bare synsing fra oss her på forumet, det er du som kjenner situasjonen best. Stol på dømmekraften din, hva er det verste som kan skje? (Famous last words!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå