Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med god kompis som er jomfru?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg studerer med en veldig god kompis på 2.året nå. Saken er at han er jomfru, har ikke den beste selvtilliten og spesielt ikke på damefronten. Jeg synes veldig synd i han, og lurer på om jeg kanskje skal ha sex med han en gang. Kanskje dette vil "løse opp spenningen" hans, slik at han blir mer komfortabel rundt andre jenter og kan finne seg ei kjæreste lettere? Synes dere dette er en god idé? :)

Anonymous poster hash: 88a7d...d14
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal noen av dere ta sex så innmarri høytidelig? Jeg gjør det fordi jeg bryr meg om han og vil det beste for han, og ser for meg at han har sex med den eneste jenta han har i livet sitt(jeg er den eneste venninnen hans) vil hjelpe han på selvtilliten og gjøre at han blir tryggere på andre jenter. Må dere slutte å ta sex så seriøst og se at det faktisk kan hjelpe noen.
Og nei, vi har ingen følelser for hverandre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Å ha sex med ham av medlidenhet vil nok ikke virke positivt på selvtilliten hans.

Bare hvis han vet at det er av medlidenhet.

Jeg vet ikke hvor god trådstarter er til å spille, men hvor vanskelig kan det være å se at jenta du har sex med ikke har lyst på deg?

Hvorfor skal noen av dere ta sex så innmarri høytidelig? Jeg gjør det fordi jeg bryr meg om han og vil det beste for han, og ser for meg at han har sex med den eneste jenta han har i livet sitt(jeg er den eneste venninnen hans) vil hjelpe han på selvtilliten og gjøre at han blir tryggere på andre jenter. Må dere slutte å ta sex så seriøst og se at det faktisk kan hjelpe noen.

Hvis du har lyst til å ha sex med ham, trenger du ikke å late som om det er for å hjelpe. Bare spør om han har lyst til å pule forpliktelsesløst.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan sikkert hjelpe å ha gjort det om han føler at det å være jomfru er et problem. Men da må du gjøre det veldig klart at det bare er en gang, og at det aldri vil bli noe imellom dere først.

Om det ikke er klart har han endelig funnet en jente som liker ham, og han blir helt vill etter mer. Det kan bli mye mas.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Faktisk høres ikke dette helt dumt ut. Det er fryktelig for en mann å være jomfru og litt oppover i tjueårene, fordi jeg tror vi har mye mer problemer enn det jenter har med dette. Fordi det er mer akseptert for gutter å ha sex med mange enn kvinner, kanskje vi er kåtere, flere av oss reiser på byen for det, som fører til at det blir letter tilgjengelig for kvinner. Vi gutta blir sett litt på som stakkarer og taper om vi ikke får oss noe, og får svært dårlig selvtillit av det. Så det kunne absolutt hjelpt han tror jeg. Om du kunne tenke deg det er en annen sak ;)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Ahhh, det var et forfriskende innlegg!

Jeg er så enig, så enig. Hvorfor skal sex være så forbanna høytidelig?? Kan ikke sex bare være sex??

Jeg har venninner, GODE venninner, som jeg også har uforpliktende sex med, og ser INGENTING galt i det. Hva i alle dager kan være galt med at to gode venner har det fint fysisk også?

Når du ser det sånn at kompisen din kan få en boost av å endelig få seg (gudene skal vite at det er et sårt tema for mange gutter) så synes jeg at det er fint av deg. Dere kan begge få noe fint av det og jeg kan NESTEN garantere at han vil huske det som noe av det flotteste han har opplevd i livet. Jeg vet i alle fall hvordan JEG følte det før første gangen. Så lenge det baseres på gjensidig respekt og det ellers avklares at det ikke ligger romantikk i luften synes jeg dette høres ut som en jomfrugutts våte drøm! Cred til TS!

• Liker 7
Lenke til kommentar

*snip*

Til dags dato, er mitt første ordentlige (vellykkede) samleiet det deiligste jeg noen gang har opplevd!

Seriøst, det er det jeg husker best i livet.

Første gang kan jo fort bli en nedtur også, så det er viktig å være forberedt på det også!

Ikke se for seg gull og grønne skoger, men heller se for seg en grønnskolling!

Hvis du gjør dette for å hjelpe han, så husk at han vil mest sannsynlig være redd og nervøs for å gjøre ting "feil", og at dette gjør at han kan miste ereksjon osv...

Så hvis han har dårlig selvtillit/ er redd, så må du være veldig snill med han. Se på deg selv som en lærer, ikke som en kvinne som vil ha god og rå sex.

Synes du skal gjøre det jeg, du er sikkert horny og vil ha han, så det blir nok deilig og fint for deg også!

Vinn-vinn :p

(og ja gutter sliter veldig med sånt. Jeg har 2-3 kompiser som straks er 30 år, og, såvidt jeg vet, aldri har fått seg noe. Må være en forferdelig følelse. Helt normale gutter... å se på)

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei! Jeg studerer med en veldig god kompis på 2.året nå. Saken er at han er jomfru, har ikke den beste selvtilliten og spesielt ikke på damefronten. Jeg synes veldig synd i han, og lurer på om jeg kanskje skal ha sex med han en gang. Kanskje dette vil "løse opp spenningen" hans, slik at han blir mer komfortabel rundt andre jenter og kan finne seg ei kjæreste lettere? Synes dere dette er en god idé? :)

Dårlig ide. Kan fort ødelegge vennskapet deres, med mindre dere er 110% inneforstått med at det er "vennesex" uten forpliktelser.

Og selv om dere bestemmer dere for at det er vennesex uten forpliktelser, er det fremdeles vanskelig å få til. Tro meg, har prøvd dette!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...