crapgame Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg driver og bygger meg ny pc for spilling og nå har turen kommet til rammen, jeg har lyst på 1024mb så hvilken bør jeg velge? Ps. jeg skal ikke overklokke bare bruke den til spill, lan og multimedia. Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Corsair og TwinMOS er de som blir anbefalt her inne. Når man tenker kraft så er jo PC3200/DDR400 vært å velge når man skal spille. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ikke kjøp corsair. kjøp heller geil golden dragon pc3200 elelr pc2500 fra psdata.no Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan er resten av oppsettet ditt? Skal du overklokke? Hvor mye vil du bruke på ram? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når du ikke skal klokke duger de fleste 3200 brikker, TwinMos er i så måte en som trygt kan annbefales, det hkan også Geil og Corsair, sistnevnte er dyrest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå