eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 jeg er kjempe forelsket i en gutt, har et ett år mindre en meg. jeg og han har avtalt om å vær med hverandre mange ganger men det blir ikke noe av det likevel. vær gang jeg ser på han så legger jeg merke til at han også ser på meg og vi får øyekontakt men begge to ser en annen vei da, hva kan dette bety tror dere? bestevennen min har dratt han til meg for at vi skal snakke i friminuttet og dette har hun gjort 2 ganger men jeg har bare gått vekk begge gangene for jeg får panikk, og når jeg har kommet hjem får jeg snapchat av han og der står det hvorfor gikk du bare, hva kan dette bety? jeg har ikke sakt at jeg liker han fordi jeg tør ikke, bør jeg gjøre det snart? Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Si du liker han. Du vet aldri hva han kommer til å svare. Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Si du liker han. Du vet aldri hva han kommer til å svare. ja der har du et poeng!! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvor gamle er dere? Jeg tipper at dere ikke er veldig gamle og da er kanskje han like livredd for jenter (spesielt eldre) som du er for ham. Du trenger ikke å si at du liker ham med en gang, men du kan i hvert fall snakke med ham og svare på snapchaten. Ta litt initiativ og se hvilken respons du får. Ikke kast bort tida. Gå bort og snakk med ham på skolen på mandag. Hvis du ikke kan si noe annet, så er det likevel bedre å si at du liker ham og vil være kjæresten hans enn å ikke si noe i det hele tatt. Hvis han ikke synes at det er en god idé, så vet du det og har i det minste prøvd. 1 Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Hvor gamle er dere? Jeg tipper at dere ikke er veldig gamle og da er kanskje han like livredd for jenter (spesielt eldre) som du er for ham. Du trenger ikke å si at du liker ham med en gang, men du kan i hvert fall snakke med ham og svare på snapchaten. Ta litt initiativ og se hvilken respons du får. Ikke kast bort tida. Gå bort og snakk med ham på skolen på mandag. Hvis du ikke kan si noe annet, så er det likevel bedre å si at du liker ham og vil være kjæresten hans enn å ikke si noe i det hele tatt. Hvis han ikke synes at det er en god idé, så vet du det og har i det minste prøvd.j jeg tør ikke gå bort til han på skolen og snakke med han fordi jeg får bare helt panikk av tanken hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Det er helt greit å få panikk. Alle får panikk av og til, ofte når man er redd for å bli avvist. Jeg vet at det er vanskelig, men prøv å ikke tenke på at du skal snakke med ham. Bare gjør det. Det er ikke farlig i det hele tatt. Ingen kommer til å le av deg eller noe slikt. Han er en helt vanlig person. Å snakke med ham er akkurat som å snakke med andre gutter som du ikke er forelsket i. Begynn med å si "Hei". Da svarer han sikkert "Hei". Så kan du spørre om han gjorde noe artig i helga. Eller du kan spørre om han så på Disney Channel i går kveld. Eller du kan fortelle en vits eller om noe som du synes er artig eller spennende eller interessant. Det er ikke viktig hva du sier, men du bør prøve å snakke med ham. Hvis dere skal bli kjærester, må du jo gjøre det før eller siden? Endret 18. januar 2014 av Zarac Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Det er helt greit å få panikk. Alle får panikk av og til, ofte når man er redd for å bli avvist. Jeg vet at det er vanskelig, men prøv å ikke tenke på at du skal snakke med ham. Bare gjør det. Det er ikke farlig i det hele tatt. Ingen kommer til å le av deg eller noe slikt. Han er en helt vanlig person. Å snakke med ham er akkurat som å snakke med andre gutter som du ikke er forelsket i. Begynn med å si "Hei". Da svarer han sikkert "Hei". Så kan du spørre om han gjorde noe artig i helga. Eller du kan spørre om han så på Disney Channel i går kveld. Eller du kan fortelle en vits eller om noe som du synes er artig eller spennende eller interessant. Det er ikke viktig hva du sier, men du bør prøve å snakke med ham. Hvis dere skal bli kjærester, må du jo gjøre det før eller siden? ja du har et poeng men jeg er 15 og jeg ser ikke på disney channel hahah Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det. Virker jo som han liker deg da Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det. Virker jo som han liker deg da Det å si sånt på internett er nok ikke verdens beste ide... Selvom mange gjør det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det. Virker jo som han liker deg da Det å si sånt på internett er nok ikke verdens beste ide... Selvom mange gjør det. Spørs vel hva man skriver og sånt da, men joda. Du tenker på at andre kan bruke det mot en? Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det For å være ærlig, da mener jeg at det ikke burde sies hvis man ikke klarer det IRL. Handler om modenhet og å være voksen nok. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja for eksempel, tvilsomt at han er så sykt douchebag, men HVIS han faktisk er det, så er det utrolig kjipt. Men noen er sjenerte så det er kanskje den eneste veien å gå... Men hvis TS kjenner noen av vennene hans, så kanskje hun kan forhøre seg med dem om interessen er der? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det For å være ærlig, da mener jeg at det ikke burde sies hvis man ikke klarer det IRL. Handler om modenhet og å være voksen nok. Det kan være søtt også, spørs på hvordan man gjør det Den første jeg var forelsket i ringte jeg og sa det til, men han sa han likte noen andre. Jeg var 15 da, men var skikkelig nervøs før samtalen. Etterpå syntes jeg det var fælt å se ham resten av det skoleåret, men etter den våren sluttet vi på ungdomsskolen og da slapp jeg å se ham mer. Han sa det ikke til noen da, så det var jo bra. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Alle har vel vært i samme dilemma, jeg kan bare si at om man ikke gjør noe angrer man veldig etterpå Det er så mye bedre å få det frem, da har du i alle fall en mulighet. En løsning jeg fant engang var å finne nummeret til jenta gjennom hennes vennner. Sendte en melding om at jeg var utrolig forelsket slik at hun viste det. Så ringte hun meg og jeg ble veldig nervøs, men svarte og hun forklarte bare at det var veldig hyggelig men jeg var nok ikke en ho ville ha. Litt kjipt men jeg følte meg veldig bra for at jeg gjorde det. Så mitt tips er å bare få sagt det på en eller annen måte, lykke til Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det. Virker jo som han liker deg da Det å si sånt på internett er nok ikke verdens beste ide... Selvom mange gjør det. Spørs vel hva man skriver og sånt da, men joda. Du tenker på at andre kan bruke det mot en? Ja, plutselig havner det på "snapchat leaked" og det vil forfølge deg resten av livet. Fremtidige lærere og arbeidsgivere vil se det og du vil bli dømt og få livet ditt ødelagt. Ok, det var en overdrivelse. Det er ikke så veldig viktig hvordan du sier det. Så lenge du får formidlet det og fått et svar, så trenger du ikke lenger å lure på om han liker deg også. Det i seg selv føles bra, selv om du blir skuffet over svaret. Og du vil antakelig føle deg litt modig etterpå og har en erfaring som du kan ta med deg videre til liknende situasjoner de neste 70 år. Hva med å skrive det på en snap da om du ikke klarer å si det For å være ærlig, da mener jeg at det ikke burde sies hvis man ikke klarer det IRL. Handler om modenhet og å være voksen nok. Trådstarter er bare 15 år, så hun trenger ikke å være så moden ennå. I løpet av et par år vil det bli viktigere å være tøff i møte med slike utfordringer, men da har nok guttene begynt å konkurrere og springe etter henne, slik at det ikke vil være så vanskelig lenger. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Trådstarter er bare 15 år, så hun trenger ikke å være så moden ennå. I løpet av et par år vil det bli viktigere å være tøff i møte med slike utfordringer, men da har nok guttene begynt å konkurrere og springe etter henne, slik at det ikke vil være så vanskelig lenger. Jeg mener at det er nå det ikke burde være noe problem for henne, men ettersom TS utvikler seg psykisk, i takt med resten av hennes vennekrets så blir det naturligvis mere komplisert og avansert, og kan bli vanskeligere. Som du selv sier så er det viktigere å være tøff i møte med slike utfordringer om noen år. Spør om dere skal møtes ute eller finne på noe. Ikke vær redd, han er ett år yngre enn deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå