Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den beste erotikkbutikken?

Intel2Duo

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser litt på diverse erotiske butikker. Hvilke butikker har folket her erfaring med?

Hvem butikk er den beste? :)

Hva er også morsomt å kjøpe i disse butikkene?

Noen som anbefaler noe spesielt å prøve ut? :D

Endret av Intel2Duo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tommelfingerregel:

Norske - dårlig kvalitet på ting og klær.

Utenlandske - du må vite hvor du skal handle, men får da meget god kvalitet.

Spørsmålet da, er om du skal kun eksperimentere, og da er det ikke noen vits å legge alt for meget i det. Da er det like greit, og helt utmerket å vandre inn på kondomeriet f.eks.

Lenke til kommentar

Hva du bør prøve avhenger av kjønnet ditt og om du skal bruke alene eller sammen med noen.

Har du noen erfaring med par-leker du kanskje kan anbefale da? :)

Spørsmålet da, er om du skal kun eksperimentere, og da er det ikke noen vits å legge alt for meget i det. Da er det like greit, og helt utmerket å vandre inn på kondomeriet f.eks.

Nå er kondomeriet litt langt vekke fra der hvor jeg bor, om jeg ikke tar helt feil, dessverre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå er kondomeriet litt langt vekke fra der hvor jeg bor, om jeg ikke tar helt feil, dessverre..

De har jo nettbutikk.

Ellers så har extreme restraints mye forskjellig. :innocent: Har bare hatt gode erfaringer med de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt usikker på hvorfor så mange er stuck med kondomeriet... de er jo generelt langt dyrere enn de fleste andre Norske nettbutikkene?

Om man sammenligner fks. LELO sine produkter, så tar kondomeriet 1399,- for en LELO smart wand medium, erotikknett.no tar 999,- for akkurat samme varen.... Gigi 2 koster 1299,- hos kondomeriet 1099,- hos erotikknett...

Erotikknett er vel også den eneste butikken i Norge som selger en del BDSM utstyr med god kvalitet, fra aslan leather blant annet.

Men extreme restraints i USA er billigere.

Så min stemme går til erotikknett, jeg har handlet jevnlig hos de i 10 år nå, alltid kjapp levering og aldri noen problemer av noe slag.

Når det gjelder fysisk butikk, så er det vel egentlig bare en som teller: flirt

De har mer peiling enn de fleste og har et godt utvalg av kvalitets produkter.

Har handlet der et par ganger også, selv om de er litt i overkant dyre...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...