brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg er små forelsket i eksen min. Vi går på samme trinn. Når vi er ute i friminuttene så legger jeg merke til at han ser på meg av og til. Hva skal det bety? Tror dere han savner meg? Det ser ut som om han kom over meg med en gang vi slo opp. Når vi for øyekontakt så ser vi begge en annen vei. Jeg sier til meg selv alltid at hvis vi får øyekontakt skal jeg smile til han, men når det øyeblikket kommer tørr jeg ikke lenger. Jeg har så virkelig lyst å få et smil tilbake fra ham. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis du vil kan jeg spørre han om dere skal bli sammen igjen. 8 Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis du vil kan jeg spørre han om dere skal bli sammen igjen. Haha, nei er du gal? Jeg har spørt om vi kunne begynne på nytt igjen etter vi slo opp, men det ville han ikke. Han sa at han heller ikke kommer til å ombestemme seg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis du vil kan jeg spørre han om dere skal bli sammen igjen. Haha, nei er du gal? Jeg har spørt om vi kunne begynne på nytt igjen etter vi slo opp, men det ville han ikke. Han sa at han heller ikke kommer til å ombestemme seg. Vet ikke om det bare er meg men tror ikke han er interessert da. 4 Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis du vil kan jeg spørre han om dere skal bli sammen igjen. Haha, nei er du gal? Jeg har spørt om vi kunne begynne på nytt igjen etter vi slo opp, men det ville han ikke. Han sa at han heller ikke kommer til å ombestemme seg. Vet ikke om det bare er meg men tror ikke han er interessert da. ja, jeg er helt enig med deg. Jeg tror heller ikke det... Det finnes mange andre fiske ute i havet. 2 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bare glem ham:)Ganger deg ikke på noe som helst vis å fortsette i dette sporet. Lettere sagt enn gjort, men tror meg, det er som oftest en god grunn til at brudd oppstår, og ved mindre noe av betydning har skjedd i løpet av den tiden dere har vært fra hverandre, så er det bare å komme seg videre. Finne seg en annen fisk med andre ord. Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Bare glem ham:) Ganger deg ikke på noe som helst vis å fortsette i dette sporet. Lettere sagt enn gjort, men tror meg, det er som oftest en god grunn til at brudd oppstår, og ved mindre noe av betydning har skjedd i løpet av den tiden dere har vært fra hverandre, så er det bare å komme seg videre. Finne seg en annen fisk med andre ord. Ja, jeg prøver, men det er så vanskelig. Ser jo han hver dag på skolen. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Så vanskelig er det nok ikke.Eller, det er vel ikke vanskeligere, enn en gjør det til selv. Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Så vanskelig er det nok ikke. Eller, det er vel ikke vanskeligere, enn en gjør det til selv. prøver så godt jeg kan da. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er dette absolutt det beste du kan? Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Er dette absolutt det beste du kan? Ja, før var det værre. Det skal jeg love deg. Jeg tenkte altfor mye på han. Jeg brukte liksom all energien min på å tenke på han, men jeg tenker ikke så mye på han nå lenger. Det er bare litt når jeg er på skolen også når jeg er hjemme av og til. Jeg savner han litt ellers så er det minnene jeg savner. Tror faktisk det er begge delene. Endret 18. januar 2014 av brukernavn12345 Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det var verre før ja.Så da kan det ikke ble (enda) bedre nå? Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Det var verre før ja. Så da kan det ikke ble (enda) bedre nå? Jo, det kan bli enda bedre nå hvis jeg er helt over han. Jeg prøver okei?? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er ikke tilfeldigvis samme type som du "ofra" til fordel for venninna di (ref denne tråden)? I så fall tror jeg ikke han er særlig interessert, og du har (mis)brukt sjansen din. Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Det er ikke tilfeldigvis samme type som du "ofra" til fordel for venninna di (ref denne tråden)? I så fall tror jeg ikke han er særlig interessert, og du har (mis)brukt sjansen din. Dessverre så er det han. Og ja jeg vet jeg har missbrukt sjansen min og det er min egen feil. Men jeg kan ikke akkurat legge all skylden på meg heller. Men jeg har vertfall lært noe utav det forholdet vi hadde. Så til neste gang vet jeg hva jeg skal gjøre for at det forholdet skal funke. Endret 18. januar 2014 av brukernavn12345 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Finn deg en ny kjæreste. Meg for eksempel. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Finn deg en ny kjæreste. Meg for eksempel. Gris! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Dette er ingen kontaktannonnse Det er forøvrig ikke lov ifølge retningslinjene heller. Du må nok prøve å komme over ham eller la ham komme til deg. Det er lettere sagt enn gjort. Så lenge du må se ham hver dag så vil det være en påminner. Du kan prøve å tenke på andre ting, men så lenge dere går i klasse sammen så vil du se ham hver dag og dette vil gjøre prosessen vanskeligere. Endret 19. januar 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Dette er ingen kontaktannonnse Det er forøvrig ikke lov ifølge retningslinjene heller. Du må nok prøve å komme over ham eller la ham komme til deg. Det er lettere sagt enn gjort. Så lenge du må se ham hver dag så vil det være en påminner. Du kan prøve å tenke på andre ting, men så lenge dere går i klasse sammen så vil du se ham hver dag og dette vil gjøre prosessen vanskeligere. mhm, men heldigvis går vi ikke i samme klasse. Bare i samme trinn. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er en fordel det da i alle fall, så slipper du å sitte og se på ham i hver eneste time... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå