NexteR Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg vil gjerne overklokke mitt "vga" men jeg vet ikke hvordan men gjør det !...gidder noe å lage en "liste" over hvordan jeg gjør det ?... mvh : NexteR Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 og overklokke skjermkortet er ikke og anbefale, det ender ofte med at skjermkortet blir dårligere eller helt ødelagt. et så "gammelt" skjermkort vil isåfall ikke kunne bli oppgradert så mye heller. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tja har du lyst og forsiktig går det ofte bra, temperaturen er nøkkelen så du overklokker så langt du klarer med rivatuner og kjører 3dmark en stund i loop etter hvert steg på 5mhz helt til belde ikke blir riktig, da tar du å overklokker tilbake 10mhz eller litt til for å være sikker. Alt avhenger av vifteløsningen. PS gjøres på EGET ansvar Lenke til kommentar
robstr Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 dette burde vell stå på overklokkings forumet? der får du vell godt med svar Lenke til kommentar
mr x Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 og overklokke skjermkortet er ikke og anbefale, det ender ofte med at skjermkortet blir dårligere eller helt ødelagt. et så "gammelt" skjermkort vil isåfall ikke kunne bli oppgradert så mye heller. grafikkortet er vel ikke gammelt ! er jo bare ca litt over et år siden jeg kjøpte det. i direct x åtte spill holder det jo følge med ati 9500-9600 fåresten og overklokke et grafikkort er jo ikke noen"en pro hvis du vet hva du skal gjøre. kortet blir jo ikke dårlige.men bedre skal jo ikke mye kunnskaper til får og fårstå det... gf-ti-4200 er jo like bra som ditt ati 9600 i spill.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå