Rigmor Ortiz Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hei. Gutt på 19 her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv er rimelig opptatt av trening/bodybuilding og det å ha god helse. Derfor drikker jeg ikke mye alkohol som de fleste på min alder gjør. Paradokset her dog, er at de jentene jeg har "holdt på med" og hatt en god tone med, har jeg møtt i beruset tilstand. Dette etterlater et inntrykk av at eneste måten å møte jenter på er i beruset tilstand, noe jeg ikke syns er særlig gøy. Hva syns dere jenter? Er det lettere å få en god tone med gutter på fylla? Håper poenget mitt kom fram, takker for evt svar Endret 18. januar 2014 av Snøsokk Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Oppsøk jentene på treningssenteret? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva med nettdating? Sjekking på treningssentre er delvis creepy Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Oppsøk jentene på treningssenteret? Klart jeg har tenkt på det, men det virker som at de fleste jenter liker å holde seg litt for seg selv der jeg trener. I tillegg er jeg nokså målrettet i treningen min at det å bruke 20 min på å prøve å plukke opp ei jente som sikkert har lyst å gjøre ferdig sin egen workout blir litt rart. Men det kan jo hende noen jenter vil avkrefte? Hva med nettdating? Sjekking på treningssentre er delvis creepy Jeg har ikke troen på nettdating. Det virker ganske unaturlig for meg å prøve å møte noen, hvor jeg ikke har fått et fysisk - (ikke seksuelt) - førsteinntrykk av først. Endret 18. januar 2014 av Snøsokk Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Helt klart lettest å møte jenter på fylla, hvis du ikke går skole eller har noen pene på jobb 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ikke troen på nettdating. Det virker ganske unaturlig for meg å prøve å møte noen, hvor jeg ikke har fått et fysisk - (ikke seksuelt) - førsteinntrykk av først. Det er jo derfor man møter dem - for å få et fysisk inntrykk av dem! 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis du er like opptatt som du er dedikert vet du fint at du kan drikke osv. Og de jentene man møter i fylla (ihvertfall de jeg møter) er kun for å ha det gøy ikke noe mer. De du gifter deg med møter du edru forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ikke troen på nettdating. Det virker ganske unaturlig for meg å prøve å møte noen, hvor jeg ikke har fått et fysisk - (ikke seksuelt) - førsteinntrykk av først. Jeg er fullstendig enig med deg der, aldri vært særlig begeistret for nettdating selv. Vel, det som kan funke er at du melder inn i noe helse/treningsrelaterte fritidsaktiviteter hvor du møter likesinnede, blir kjent og kanskje inviterer på kaffe o.l.? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ikke troen på nettdating. Det virker ganske unaturlig for meg å prøve å møte noen, hvor jeg ikke har fått et fysisk - (ikke seksuelt) - førsteinntrykk av først. Jeg er fullstendig enig med deg der, aldri vært særlig begeistret for nettdating selv. Vel, det som kan funke er at du melder inn i noe helse/treningsrelaterte fritidsaktiviteter hvor du møter likesinnede, blir kjent og kanskje inviterer på kaffe o.l.? Jeg går på høgskole, og har derfor ikke veldig mye mer tid til trening eller andre aktiviteter en det jeg allerede holder på med, hehe. Men du har absolutt et poeng der. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Åssen høgskole er det? Sikker på at det ikke er noen likesinnede der da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tror ikke noen foretrekker det, men det er absolutt lettest da begge parter er litt mer avslappa enn nordmenn er uten alkoholen. Man er også mye mer innstilt på å være sosial når man er ute og drikker og derfor mer imøtekommende når folk kommer bort. Når det skal sier, så er det få av de jeg kjenner (som jeg ser på som noe bra funn) som gir guttene de møter på byen en fair sjanse.. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med nettdating? Sjekking på treningssentre er delvis creepy Jeg har ikke troen på nettdating. Det virker ganske unaturlig for meg å prøve å møte noen, hvor jeg ikke har fått et fysisk - (ikke seksuelt) - førsteinntrykk av først. Vel det er selvfølgelig like disponert for å slå feil som alle andre forhold, men det fungerer ofte også, er en grunn til at flere og flere gjør det. Jeg traff min andre halvdel gjennom nett, min bror traff sin kone der, og de har vært gift i mange år, og flere andre jeg kjenner traff hverandre på nett. Det er egentlig ikke så ulikt sjekking "på byen" i den forstand, da begge er steder man aktivt oppsøker for å være sosial og kanskje finne en partner. På den måten er de ganske like, derfor nettdating er nest lettest etter "fylla". Et annet alternativ er som Nudelpus sier, å ta del i en eller annen aktivitet du interesserer deg for og prøve å møte noen der som deler din interesse. Hele cluet bak alle disse situasjonene, og grunnen til at det er avslappet stemning og lett å treffe noen der er det at det er steder hvor likesinnede møtes med en felles målsetting. Alle er der av tilnærmet samme grunn kan man si. Og det bryter opp isen og skaper en stemning hvor det er lettere å komme nærmere hverandre. Til slutt vil jeg bare si at jeg håper det ikke er noen som foretrekker å møte noen i fylla, da det alltid er bedre å møte noen i edru tilstand. Er jo ikke en god start å måtte være beruset for å kunne snakke/møte hverandre. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei. Gutt på 19 her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv er rimelig opptatt av trening/bodybuilding og det å ha god helse. Derfor drikker jeg ikke mye alkohol som de fleste på min alder gjør. Paradokset her dog, er at de jentene jeg har "holdt på med" og hatt en god tone med, har jeg møtt i beruset tilstand. Dette etterlater et inntrykk av at eneste måten å møte jenter på er i beruset tilstand, noe jeg ikke syns er særlig gøy. Hva syns dere jenter? Er det lettere å få en god tone med gutter på fylla? Håper poenget mitt kom fram, takker for evt svar Du er kanskje ikke like opptatt av trening og Bodybuilding når du er på fylla, og jentene kommer kanskje av den grunn. Jeg vet ikke hvordan du er i edru tilstand, men det er ikke alle jenter som er fan av gutter som er veeeldig opptatt av slikt. Lenke til kommentar
Cet Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Til slutt vil jeg bare si at jeg håper det ikke er noen som foretrekker å møte noen i fylla, da det alltid er bedre å møte noen i edru tilstand. Er jo ikke en god start å måtte være beruset for å kunne snakke/møte hverandre. Det er det som er så rart. Skal jeg sette det på spissen, så virker det som at det eneste som står i hodet på 90% av "dagens jenter" er drikkepartydrikkepartypartypartyparty. Det kan jo være litt av grunnen til at jeg ikke finner det særlig lett å få en tone med dem i edru tilstand. Endret 19. januar 2014 av Rasskrabbe Lenke til kommentar
Cet Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Hei. Gutt på 19 her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv er rimelig opptatt av trening/bodybuilding og det å ha god helse. Derfor drikker jeg ikke mye alkohol som de fleste på min alder gjør. Paradokset her dog, er at de jentene jeg har "holdt på med" og hatt en god tone med, har jeg møtt i beruset tilstand. Dette etterlater et inntrykk av at eneste måten å møte jenter på er i beruset tilstand, noe jeg ikke syns er særlig gøy. Hva syns dere jenter? Er det lettere å få en god tone med gutter på fylla? Håper poenget mitt kom fram, takker for evt svar Du er kanskje ikke like opptatt av trening og Bodybuilding når du er på fylla, og jentene kommer kanskje av den grunn. Jeg vet ikke hvordan du er i edru tilstand, men det er ikke alle jenter som er fan av gutter som er veeeldig opptatt av slikt. Hva mener du? Jeg er ikke den typen mange ser for seg når de tenker på "bodybuildere". Altså snur meg til et hvert speil å flexer og slikt, hehe. Endret 19. januar 2014 av Rasskrabbe Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei. Gutt på 19 her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv er rimelig opptatt av trening/bodybuilding og det å ha god helse. Derfor drikker jeg ikke mye alkohol som de fleste på min alder gjør. Paradokset her dog, er at de jentene jeg har "holdt på med" og hatt en god tone med, har jeg møtt i beruset tilstand. Dette etterlater et inntrykk av at eneste måten å møte jenter på er i beruset tilstand, noe jeg ikke syns er særlig gøy. Hva syns dere jenter? Er det lettere å få en god tone med gutter på fylla? Håper poenget mitt kom fram, takker for evt svar Du er kanskje ikke like opptatt av trening og Bodybuilding når du er på fylla, og jentene kommer kanskje av den grunn. Jeg vet ikke hvordan du er i edru tilstand, men det er ikke alle jenter som er fan av gutter som er veeeldig opptatt av slikt. Hva mener du? Jeg er ikke den typen mange ser for seg når de tenker på "bodybuildere". Altså snur meg til et hvert speil å flexer og slikt, hehe. Hehe...ok. Tenkte at det kanskje var grunnen. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Gutt på 19 her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv er rimelig opptatt av trening/bodybuilding og det å ha god helse. Derfor drikker jeg ikke mye alkohol som de fleste på min alder gjør. Paradokset her dog, er at de jentene jeg har "holdt på med" og hatt en god tone med, har jeg møtt i beruset tilstand. Dette etterlater et inntrykk av at eneste måten å møte jenter på er i beruset tilstand, noe jeg ikke syns er særlig gøy. Hva syns dere jenter? Er det lettere å få en god tone med gutter på fylla? Håper poenget mitt kom fram, takker for evt svar Selfølgelig! Alle normale jenter liker jo å møte en brekende, høylytt drita full skrytepave som er på flaska! Alle jenters drøm det! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Min erfaring er at det er lettest å treffe jenter igjennom treff på fritiden hvor man møter opp av og til. Jeg har truffet mange jenter igjennom dnt turer. Er du turinteressert så vil jeg absolutt anbefalte dnt. Jeg møtte min forrige eks. igjennom dessert club faktisk. Jeg traff min første kjæreste igjennom et skolebesøk. Min nåværende kjæreste møte jeg igjennom veldedighet. Det som er fint med treff er at du kan møte nye folk hver gang og man er ikke i arbeidsmodus. Jeg kunne aldri tenke meg å treffe jenter på byen. Festjenter er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 jeg som "voksen" jente på 24 år har ALDRI likt byen/fylla.. går jo ut avåtil men da er jeg kun dedikert til mine venner som brukte tid å press på å få meg ut xD jeg sverger til nettdating, holdt på med det siden jeg var 15 (ikke sammenhengende og på forskjellige steder) fått meg 3 lengre seriøse forhold og et samboerskap gjennom det.. liker dere ikke disse partypart jentene så er det nok håp på nettdating, føler det begynner å bli bra utbredt nå.. å lite partyparty jenter der da de ikke har tid til det xD så lag profil på nett. siste plassen jeg var var zoosk.. lag en skikkelig og litt utfyllende profil å et greit profilbilde så tar jenter kontakt med deg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå