MDCCLXXVI Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hei, Jeg forsøker å legge til en snarvei i Startup mappen slik at et program (PlexConnect.py) kjører hver gang jeg starter serveren. Om jeg høyreklikker på snarveien og velger security og så advanced er valget om å kjøre snarveien med administratorrettigheter grået ut. Snarveien peker til C:\Program Files (x86)\Plex\Plex Media Server\PlexConnect\PlexConnect.py For å starte programmet må jeg kjøre et cmd vindu med adminrettigheter. Noen som vet hvorfor? Har det noe med plasseringen av programmet å gjøre, at det er i program files (x86), og at det er derfor jeg ikke får kjøre det med adminrettigheter derifra? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Fant det ut, måtte inn i regedit (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\) og endre en "enableLUA" fra 1 til 0... Mer info her: http://www.eightforums.com/general-support/9245-you-ll-need-provide-administrator-permission.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå