-NJD2Q9D9 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Sulten hoggorm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 stilig bilde av hoggormen som inntar sin lunsj Lenke til kommentar
-NJD2Q9D9 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 stilig bilde av hoggormen som inntar sin lunsj Den kjempet febrilsk for å spytte frosken ut igjen da jeg ankom. Likte ikke tilskuere. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Knallstilig ! Klart hoggormen vil ha froskemåltidet sitt i fred ! Artig at den var så var for forstyrrelser ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
-NJD2Q9D9 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Takk for kommentarer. Sjelden man får oppleve noe slikt ute i naturen. Dette er et flott eksemplar av hoggorm, studer de flotte figurene på hodet! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ahhh - håper du også gikk ned på ormens nivå og tok noen bilder! De klar beste bildene av alle dyr får man om man kommer ned seg ned på deres nivå og dermed ser verden fra deres høyde. Dersom du trenger inspirasjon til krypdyrfoto kan jeg anbefale en tur innom sidene til min kamerat Thor Håkonsen: http://thorhakonsen.com/collection/snakes/vipers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg