Bublegum Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer inn i bios på en compaq presario? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det kommer vel ann på modellen, men her er noen forslag: F1 F2 F10 Ctrl+S Ctrl+Alt+Esc Lenke til kommentar
John P. Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trykk F10 under boot. Det vil si når Compaq logoen er blitt vist og det blinker en firkant i øvre høyre eller venstre hjørne av skjermen. Bare fortsett å trykk til du kommer inn. Mulig du må prøve et par ganger før du finner ut akkurat når du må trykke. Jeg hadde en Compaq Presario en gang, og det er ikke store greiene du kan forandre i BIOS, men noe er det jo. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mener du skal presse "ctrl"+"alt"+"esc", kan også være F10 eller F11.... ikke garantert dette funker men............. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du får ikke gjort noe i BIOS på en sånn færdig PC somregel...bare crap ikke forvent noe av BIOS menyene sier jeg bare. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 AMI, AWARD Del under datorns uppstart. AST ADVANTAGE, AWARD, TANDON Ctrl+alt+esc COMAPAQ F10 när fyrkanten visas i skärmens högra hörn. DELL, I VISSA FALL Tryck på resetknappen två gånger. DELL, NORMALT Alt+enter GAMLA COMPAQ, EPSON(GEMINI), IBM, IBM PS/2, TOSHIBA OCH DE FLESTA 286:OR Startdiskett IBM PS/2 MED REFERENCE PARTION Ins under datorns uppstart IBM Aptiva Tryck F1 under uppstart. När du ser minnet räknas upp. NEC F2 under uppstart OLIVETTI PC PRO Shift+ctrl+alt+numpad del PHOENIX Ctrl+alt+s eller ctrl+s PS/2, i EN DEL FALL alt+? PS/2, I EN DEL FALL Ctrl+ins när pekaren är i skärmens övre högra hörn STANDARD Ctrl-esc STANDARD Ctrl+alt+(Ett plustecken sist) TANDON 386 Ctrl+alt+(Ett plustecken sist) TOSHIBA esc under uppstart. TOSHIBA, PHOENIX, SENARE IBM PS/2 VALUE POINT OCH 330 F1 under uppstart ZENITH, PHOENIX Ctrl+alt+ins Her er litt nyttig om biostilgang. Hentet på denne siden: http://www.slottsberg.educ.goteborg.se/data/ Finnes under knappen "Perlor" Mye nyttig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå