Gå til innhold

Hjelp til kjøp av PC

larsenga

Anbefalte innlegg

Hei,

Er ikke spesielt datakyndig når det kommer til hvilke specs som er bra etc, så tenkte jeg skulle spørre mer kyndige folk her om hjelp.

Budsjettet mitt er ikke stort, så håper på å finne en pc til rundt 3000. Den skal stort sett kun brukes til nett, film, og litt Football manager. Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, 4 gb holder i lange baner til ditt bruk. Jeg har som regel 4 gb på film, kontor, nett osv. Fungerer utmerket hos meg, og jeg bruker nesten aldri meg enn 3 gb av RAM. Så 800 kr mer for å få bedre ram er unødvendig. Ellers så må jeg si at HP maskinen er meget god i forhold til prisen på den nå, og at du bør slå til på den nå snart, for det er mulig at rebatten forsvinner i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Nei, 4 gb holder i lange baner til ditt bruk. Jeg har som regel 4 gb på film, kontor, nett osv. Fungerer utmerket hos meg, og jeg bruker nesten aldri meg enn 3 gb av RAM. Så 800 kr mer for å få bedre ram er unødvendig. Ellers så må jeg si at HP maskinen er meget god i forhold til prisen på den nå, og at du bør slå til på den nå snart, for det er mulig at rebatten forsvinner i løpet av helgen.

Takk for svar! Da går jeg nok for den! :-)

Lenke til kommentar

Kjøpte denne maskinene i julegave til min mor :) Kjøpte denne i og med at jeg hadde hørt gode rykter om denne maskinen og dermed så gikk jeg for denne. Jeg hjalp min mor med windows samt installering av chrome osv. Fikk dermed testet den da, og har testet den siden også :) Meget solid maskin, og for denne prisen som den er på nå så er det virkelig ett røverkjøp! :)

Maskinen er kjapp, den har OK batteritid, den har solid byggekvalitet! :) Helt herlig maskin på alle måter :)

Du gjør ett godt kjøp når du får maskinen for denne prisen ja! :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Har dårlige erfaringer med toshiba. Mener da en elendig byggekvalitet og problemer. Særlig i den prisklassen. Dessuten så har HP maskinen bedre grafikk enn begge maskinene og dette er noe man prioriterer når det er enkle spill og film det er snakk om her.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...