CommanderStadtfeld Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg ser etter noen å spille League med. Spiller for det meste normal men av og til ranked. Brukernavnet mitt er Stadtfeld på EUW så legg meg til viss du vil spille. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Add Cola911 om du er på EU vest! spiller for det meste ranked i silver 5 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har adda Cola og Statfield.Leter selv etter folk å spille med. Er lei av at man kan gjøre ganske liten inflytelse på ranked games solo que alene, og tror at man kan påvirke spillet mer med 2 stk som sammarbeider tettere. Det er rett og slett utrolig random nå! Er starta opp igjen med lol for et par uker siden nå, etter et par pauser. Add meg hvis noen vil game med meg, både normal og ranked. 1Man1Desire. Jeg har ganske nylig spilt promo games, så ligger atm på silver 3. Lenke til kommentar
blacko Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Adder deg navnet mitt : leviticus44 Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Add Sozeles på EUW for en god lagspiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå