V. Haugen Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hinge matcher brukerne på mer enn bare utseende.– Dette er Tinder for den som vil finne ekte kjærlighet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Da jeg testet ut Tinder og fant ut at vi hadde felles venner sveipet jeg utelukkende til venstre. Burde ikke være tilgjengelig info. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Når blir hinge tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Høyt fokus på utseende har egentlig alltid plaget meg med dating-sider. Man må da selvsagt kunne se personen for å kunne være interessert, men om fokuset skifter over til personlighet og felles interesser før man fokuserer på utseende så vil jeg si at dette er mye bedre. Det er ikke alle som er interessert i å "scavenge" dating-sider etter flotte damer/menn, men heller fokuserer på å finne "den store kjærligheten". På min side så holder jeg meg langt borte fra alle typer dating-sider. Et problem med nett-identiteten min er å ha sosiale nettverk eller diskusjon.no som arbeidsgiver, familie, stalkere etc. kan oppsøke meg på. Jeg gidder ihvertfall ikke å finne trynet mitt på en datingside som første søkeresultat på Google. ...Dessuten har jeg en bedre sjanse på pubben med fulle kvinner. Endret 18. januar 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e. Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e. Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons. Korleis skal du vite det? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Foretrekker denne her: http://www.tv2.no/a/5139267 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Foretrekker denne her: http://www.tv2.no/a/5139267 Jeg finner ikke appen app store Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bildene er så vesentlige at de hvert falt må komme opp med en gang, ellers kaster man bare bort tid på mennesker som man ikke kunne tenke seg å date'e. Hinge virket fornuftig, men jeg kommer ikke til å teste det ut. Skal jeg prøve ut noe sånt, skal jeg være ganske sikker på at jeg får nok positiv respons. Korleis skal du vite det? Laber respons på Tinder, langt dårligere enn forventet. Da er det ikke noen vits i å prøve noe som går ut på nesten det samme. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Eg er redd det er tilfelle for dei fleste menn på datingsider/applikasjonar. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Eg er redd det er tilfelle for dei fleste menn på datingsider/applikasjonar. Vet, men det er ikke aktuelt å drive med noe som gir så dårlig avkastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg